۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تجلی ولایت فقیه در کشور مهم‌ترین ره‌آورد انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۲۲۹۵۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

تجلی ولایت فقیه در کشور مهم‌ترین ره‌آورد انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم از نعمت ولایت فقیه که همان ولایت توحیدی است، بهره‌مند شدند.

تجلی ولایت فقیه در کشور مهم‌ترین ره‌آورد انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسمی که شب گذشته به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در مسجد مهدیه برگزار شد، اظهار کرد: ولایتِ فقیه حقیقتی بود که در کتب عرفانی، روایی و دینی از طریق علما و بزرگان در قم و نجف بیان شده بود، اما در عمل مردم کمتر با این حقیقت آشنا بودند.

وی با بیان این‌که تجلی ولایت فقیه در کشور مهم‌ترین ره‌آورد انقلاب اسلامی است، اذعان کرد: مطابق با آیات قرآن، ولایت همه مردم برعهده خدای متعال است و این ولایت خدای متعال است که مردم را از شرک و ظلمت نجات می‌دهد.
امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) تجلی ولایت الهی در بین مسلمانان هستند، تأکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم از نعمت ولایت فقیه که همان ولایت توحیدی است، بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: این انقلاب با قدرت، عظمت و پشتیبانی خدای متعال شروع شد و با همین پشتیبانی در حال حرکت در مسیر خود است و جوانان زیادی که در ایام انقلاب نبودند هم با مطالعه حوادث آن ایام، یاور انقلاب و نظام شده‌اند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان