۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اسرائیل زادگاه تروریست است/ سفرهای تیم ملی کاراته با هزینه‌های شخصی انجام می گیرد
کد خبر: ۲۲۹۵۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ ساعت: ۷:۲۸ ↗ لینک کوتاه

قهرمان کاراته استان قزوین:

اسرائیل زادگاه تروریست است/ سفرهای تیم ملی کاراته با هزینه‌های شخصی انجام می گیرد

قهرمان کاراته استان قزوین عنوان کرد: تصمیم به اینکه با رژیم صهیونیستی اسرائیل وارد مسابقه نشوم با اراده وتصمیم شخصی خود بود.

اسرائیل زادگاه تروریست است/ سفرهای تیم ملی کاراته با هزینه‌های شخصی انجام می گیرد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛ مجید حسن نیا دیلمی درباره شروع فعالیت خود در حوزه ورزش عنوان کرد: از 7 سالگی در مسابقات کشوری کاراته شرکت می‌کردم و این حضور تا انتخاب تیم ملی و جوانان تداوم داشت و به لطف خداوند در سال ۸۱ به عنوان بهترین ورزشکار استان قزوین شناخته شدم.

وی با اشاره به اینکه در اکثر مسابقات کشوری و استانی شرکت کردم، بیان کرد: در اردوهای بزرگسالان که در شهر اراک برگزار شده بود مصاحب مقام شدم که اولین تجربه ورود من به تیم بزرگسالان بود و پس از آن در سال ۲۰۱۳ وارد تیم ملی شدم که مسابقات در سطح بالایی برگزار شد.

حسن نیا اشاره کرد: در سال ۲۰۱۳ و در تاریخ ۵۰ساله کاراته ایران ۳نفر در وزن منهای ۵۵کیلوگرم دارای مقام بودند که یکی از آن سه نفر بوده ام که توانستم مقام اول کسب کنم.

این قهرمان الوندی ادامه داد: در شرق آسیا اکثر قهرمانان کاراته، سبک وزن بوده که بین آنها بنده سومین نفری هستم که در تاریخ ۵۰ساله ایران در وزن سبک مدال آورده وهفت سال مدال خود را حفظ کرده که این مسئله به خاطر وزن و سطح مسابقاتی بود که برگزار شد.

حسن نیا با یادآوری مدال‌های کسب شده خود افزود: در مسابقات غرب آسیا موفق به کسب مدال تیمی، طلای انفرادی، نقره انفرادی شده ام که توانسته بودم در مسابقات کسب کنم.

وی با بیان اینکه در مسابقات تایلند ۲۰۱۳مقام اول را کسب کردم، گفت: در سال جاری در مسابقاتی که در فرانسه برگزار شد شرکت کردم که در روز نخست براساس قرعه کشی که انجام شد متوجه شدم حریف مقابلم از رژیم صهیونیست است و براساس اعتقادات و باورهای شخصی و ملی و انقلابی ام با کشور رژیم صهیونیست وارد مسابقه نشدم و حتی وارد سالن نشدم و همین امر باعث شد که در این مسابقات نتوانم مدالی کسب کنم و از این بابت خوشحالم.

این قهرمان الوندی عنوان کرد: تصمیم عدم روبرویی با رژیم صهیونیستی اسرائیل با اراده و تصمیم شخصی خودم بود و در این بین مربیان همراه عملا کارم را تایید کردند و با اینکه تمام هزینه‌های این سفر را شخصا پرداخت کرده ام از تصمیمی که انجام داده ام خوشحال و راضی هستم چرا که در باور و اعتقادهای ملی و شخصی من رژیم اشغالگر صهیونیست یک کشور رسمی حساب نمی‌شود و زادگاه تروریست هاست.

وی با بیان اینکه در تیم ملی کاراته اعزام قهرمانان با هزینه‌های شخصی می‌شود، عنوان کرد: سفرهای تیم ملی کاراته با هزینه‌های شخصی آنها انجام می‌شود که بعد از مدال آوری و کسب مقام هیچ اسپانسر وارگانی وجود ندارد که بخواهد هزینه‌های خرج شده بچه‌های تیم ملی را قبول کند.
انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان