۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین وضعیت دفاعی کشور را بدون واهمه از تهدیدات دشمنان تقویت می‌کنیم
کد خبر: ۲۲۹۵۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ ساعت: ۷:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

وضعیت دفاعی کشور را بدون واهمه از تهدیدات دشمنان تقویت می‌کنیم

رییس کمیسیون اصل نود در مجلس اشاره به اینکه در راستای تقویت بنیه نظامی و دفاعی کشور از تهدیدات دیگران واهمه‌ای نداریم، گفت: نتیجه و گزارش نهایی بررسی حادثه تلخ پلاسکو به زودی در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

وضعیت دفاعی کشور را بدون واهمه از تهدیدات دشمنان تقویت می‌کنیم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس درباره آخرین وضعیت رسیدگی و بررسی حادثه تلخ پلاسکو اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران مجلس را مامور رسیدگی به این مسئله کرده است.

وی افزود: وزیر کشور، شهردار تهران و اعضاء کمیسیون عمران مجلس به صحن علنی مجلس فراخوانده شدند و گزارشاتی را از این حادثه و تحقیقات انجام شده ارائه کردند.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در حال حاضر نمایندگان مردم مشغول بررسی‌های عمیق‌تر و کارشناسی هستند.

محمدی تصریح کرد: نتیجه و گزارش نهایی جهت آگاهی عموم در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

برای تقویت بنیه نظامی و دفاعی کشور از تهدید دیگران نگران نیستیم
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در ادامه این گفت‌وگو در خصوص قانون جدید ترامپ در خصوص منع ورود اتباع ایرانی به آمریکا بیان کرد: آمریکا هر تصمیمی که بگیرد در برابر اراده آهنین ملت ایران بی تاثیر است.

وی تاکید کرد: مسیر نظام و انقلاب اسلامی ایران مشخص است و برای دفاع مشروع از حقوق خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

محمدی ابراز کرد: برای تقویت بنیه نظامی و دفاعی کشور از تهدید دیگران نگران نیستیم و بر اساس چهارچوب‌های نظام عمل می‌کنیم.

رییس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ما به دنبال تنش و درگیری با هیچ کشوری نیستیم اما در راستای تامین امنیت و تحکیم مبانی دفاعی کشور از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

مواضع ترامپ استمرار نخواهد داشت
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک خاطرنشان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان انواع تحریم‌ها را بر ما تحمیل کرده‌اند اما هیچکدام باعث نشده است در استراتژی کلی نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کنیم.

وی افزود: اقدام رییس جمهور آمریکا در تمام دنیا با عکس العمل مواجه شده و همه فرهیختگان دنیا و آزاداندیشان نسبت به این موضوع نقدهای جدی کرده‌اند.

محمدی تصریح کرد: این مواضع قطعا نمی‌تواند استمرار داشته باشد و اگر هم بخواهد ادامه یابد برای ما اهمیتی ندارد و ما راه خود را ادامه می‌دهیم.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان