۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حقوق پزشکان طی ۸ ماه گذشته پرداخت نشده است/حدود ۶ میلیاردتومان از بیمه‌ طلبکار هستیم
کد خبر: ۲۲۹۵۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ ساعت: ۷:۷ ↗ لینک کوتاه

عضو هیأت مدیره بیمارستان رحیمیان:

حقوق پزشکان طی ۸ ماه گذشته پرداخت نشده است/حدود ۶ میلیاردتومان از بیمه‌ طلبکار هستیم

عضو هیأت مدیره بیمارستان رحیمیان عنوان کرد: پزشکانی که در بیمارستان رحیمیان مشغول به کار هستند حقوق دولتی نداشته و تنها از این بیمارستان حقوق خود را دریافت می کنند در حالی که نزدیک به ۸ ماه است توان پرداخت حقوق پزشکان را نداشتیم.

حقوق پزشکان طی ۸ ماه گذشته پرداخت نشده است/حدود ۶ میلیاردتومان از بیمه‌ طلبکار هستیم
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ مسئولان شهرستان البرز به مناسبت روز پرستار از بیمارستان رحیمیان این شهر بازدید کردند.

طی این بازدید مهندس درالتاج تهرانی عضو هیات مدیره بیمارستان رحیمیان به بیان مشکلات بیمارستان پرداخت که از مهمترین آن به عدم پرداخت هزینه‌های بیمه‌ها به این بیمارستان بود.

وی بیان کرد: بیمه سلامت مدت ۱۴ ماه است که به بیمارستان رحیمیان پولی پرداخت نکرده است و پرسنل این بیمارستان تا به امروز صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند.

این مسئول ادامه داد: نزدیک به ۸ ماه است که این بیمارستان به پزشکانش بدهکار می‌باشد، در حالی که نزدیک به ۵ الی ۶ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلبکار هستیم.

وی عنوان کرد: پزشکانی که در بیمارستان رحیمیان مشغول به کار هستند حقوق دولتی ندارند ؛در حالی که نزدیک به ۸ ماه است حقوق پزشکان را که بالغ بر ۴-۵ میلیارد است را نتوانسته ایم پرداخت کنیم.

تهرانی با اشاره به وضعیت داروخانه بیمارستان‌ها یادآور شد: شرکت‌های دارویی به شرایط اقتصادی بیمارستان‌ها توجهی ندارند و داروهایشان را برای دارو خانه‌های بیمارستان ارسال می‌کنند و در قبال آن چک یک الی دو ماهه می‌گیرند که اگر این چک‌ها پاس نشود شرکت‌های دارویی حاضر به همکاری با داروخانه بیمارستان‌ها نخواهند بود که این مسئله معضلات و مشکلات بعدی را به همراه دارد، تاکنون این بیمارستان تلاش کرده که این اتفاقات پیش نیاید اما زمان زیادی باقی نمانده تا دچار این معضلات شویم.

عضو هیات مدیره بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز با اشاره به ایام پایانی سال اظهار داشت: این بیمارستان ماهیانه ۴۰۰ میلیون تومان حقوق پرسنل را بدون در نظر گرفتن حقوق پزشکان پرداخت می‌کند که با توجه به بدعهدی‌های شرکت‌های بیمه، نیازمند پیگیری مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یک میلیارد تومان، سازمان تامین اجتماعی دومیلیارد و ۵۰۰میلیون تومان و اداره خدمات درمانی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به این بیمارستان بدهکار است و تا زمانی که این ارگان‌ها بدهی خود را پرداخت نکنند بیمارستان هم نمی‌تواند بدهی‌هایی که به پزشکان و دیگر ارگان‌ها دارد، پرداخت کند. 

این مسئول اذعان کرد: یکی از ایراداتی که می‌توان بر کار بیمه‌ها گرفت این است که در ابتدا بیمه‌ها پول بیمارستان‌های دولتی را پرداخت کند و اگر در آخر چیزی برایشان باقی بماند بدهی‌هایشان را به بیمارستان‌های خصوصی پرداخت می‌کنند.
انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان