۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عکس‌العمل استاندار به انصراف کاراته‌کای قزوینی از مسابقات لیگ جهانی
کد خبر: ۲۲۹۴۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

طی پیامی صورت گرفت؛

عکس‌العمل استاندار به انصراف کاراته‌کای قزوینی از مسابقات لیگ جهانی

استاندارقزوین به مناسبت انصراف کاراته کای قزوینی از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی پیامی صادر کرد.

عکس‌العمل استاندار به انصراف کاراته‌کای قزوینی از مسابقات لیگ جهانی
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین به مناسبت انصراف کاراته کای قزوینی از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

در پی انصراف کاراته کای قزوینی از رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس در جریان رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در کشور فرانسه، فریدون همتی استاندارقزوین پیامی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
بسم ا...الرحمن الرحیم

در طلیعه سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی،افتخاری ارزشمند و والا نصیب مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان قزوین گردید و آن حرکت پهلوانانه و در خور شان ورزشکار ایران اسلامی و استان قزوین از عدم رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس بود.

در ادامه این پیام آمده است: داشتن روحیه انقلابی و فرهنگ حمایت از مظلومین و مستضعفین توسط امام راحل نهادینه شد و امروزه جامعه ورزشکاران ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین این نهضت بیداری اسلامی و حمایت از فلسطین را تا پای جان ادامه داده و آن را پاس داشته اند.

اینک در طلیعه سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی، ورزشکار ارزنده و شایسته استان "مجید حسنی نیا"با آمادگی بالای خود، پایبندی به باورهای دینی و حفظ روحیه انقلابی خود را به کسب مدال و سکو ترجیح داد تا بار دیگر ندا و فریاد بلند حمایت از فلسطین در مسابقات لیگ جهانی کاراته در کشور فرانسه در گوش جهانیان طنین انداز شود.

در پایان این پیام آمده است؛ بنده این افتخار آفرینی بسیار ارزشمند کاراته کای قزوینی را محضر مردم ولایتمدار و شهیدپرور استانن،مربیان و خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ورزشکاران و قهرمانان استان،سلامتی، موفقیت و سربلندی در راستای خدمت به اسلام و مسلمین خواستارم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان