۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استکبار جهانی به دنبال چند قطبی شدن جامعه ایران است
کد خبر: ۲۲۹۲۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۵:۳ ↗ لینک کوتاه

سردار عروج در قزوین:

استکبار جهانی به دنبال چند قطبی شدن جامعه ایران است

سردار عروج گفت: دشمنان درصدد هستند تا مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود و برای همین اسلام دروغین را در جامعه تبلیغ می‌کنند.

استکبار جهانی به دنبال چند قطبی شدن جامعه ایران است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای انقلاب اسلامی که در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر یادآور حماسه‌های بی‌نظیر ملت قهرمان ایران است و این انقلاب ماهیت حسینی دارد.

وی با بیان اینکه شیوه وقوع انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های مختلف دنیا مورد مطالعه قرار می‌گیرد، افزود: انقلاب اسلامی از نگاه همه نظریه پردازها و اندیشمندان، انقلابی دینی و مذهبی است.

عروج در ادامه گفت: دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران باید مورد تبیین قرار گیرد تا جوانان و نوجوانان با این مسیر آشنا و امیدوار شوند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در جمع مسوولان فرمودند؛ من در انقلاب نه برای خودم چیزی قائل هستم و نه برای شما.

وی با بیان اینکه یک دست الهی انقلاب ما را هدایت و پشتیبانی می‌کرد، تصریح کرد: انتقال مفاهیم و ماهیت درونی انقلاب به جامعه کار حساس و دشواری است.

عروج ابراز کرد: دشمن امروز می‌خواهد با خط ‌کشی میان افراد موجب چند قطبی شدن جامعه ایران و فاصله ملت ایران از یکدیگر شود.

عده‌ای برای رواج اسلام دروغین تلاش می‌کنند
مشاور عالی فرمانده کل سپاه بیان کرد: تفکر و اندیشه امام (ره) تحول بزرگی را در جامعه بشریت ایجاد کرد چراکه منشا الهی داشت و هدف والایی را در پیش گرفته بود.

وی با تاکید بر اینکه راه شهدا هرگز پایان پذیر نیست، اذعان داشت: امروز همه دنیا و حتی دشمنان هم به این نتیجه رسیده‌اند که راه امام راحل هرگز نابود نخواهد شد و همواره در جوش و خروش است و همین امر موجب واهمه دشمنان می‌شود.

عروج با بیان اینکه پرورش یافتگان مکتب امام(ره) حقی را از انقلاب برای خود قائل نیستند، گفت: اگر تمام آموزه‌های امام راحل و انقلاب صادقانه در وجود افراد نهادینه شود، افراد خودبه خود جذب این آرمان پاک و متواضع خواهند شد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمنان در صدد هستند تا مکتب امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود و برای همین اسلام دروغین را در جامعه تبلیغ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلابی مردمی بود افزود: در دوران دفاع مقدس اگر دو نفر در سنگرها می‌جنگیدند اما همه ایران در پشت جبهه آن‌ها را پشتیبانی می‌کردند.

عروج در پایان گفت: همه ما در هر جایگاهی باید به اندازه استعداد و وسعی که داریم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده و به مردم خدمتی صادقانه داشته باشیم.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان