۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شرکت‌های ورشکسته دستاورد دولت یازدهم و تذکر استاندار به برخی مسئولین
کد خبر: ۲۲۹۱۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

شرکت‌های ورشکسته دستاورد دولت یازدهم و تذکر استاندار به برخی مسئولین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

شرکت‌های ورشکسته دستاورد دولت یازدهم و تذکر استاندار  به برخی مسئولین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


بی‌بندوبارها، سرمایه کشور را پای برگزاری کنسرت نریزند/ خدمت دولت یازدهم چند کارخانه ورشکسته است

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به برگزاری کنسرت‌ها در جامعه گفت: برخی از افراد که هنر آن‌ها دعوت به گناه است، برای خوشایندی بی بندوبارها، سرمایه کشور را برای برگزاری کنسرت هزینه می‌کنند.


شهید سیاهکالی مرادی با ارائه مباحث اعتقادی عامل شیعه شدن یک سنی شد
همسر شهيد مدافع حرم گفت: چون شهید حميد سياهكالي مرادی مطالعات زیادی در مباحث دینی و اعتقادی داشت، به لطف خدا توانست موجب گرایش فردی از اهل تسنن به شیعه شود.


تبعیت از ولی فقیه بالاترین عزت‌ها را برای ما به ارمغان می‌آورد/ دشمن شناسی امروز یک ضرورت است
مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور گفت: با اتحاد، همبستگی و تبعیت از ولایت و رهبری، بالاترین عزت‌ها، امیدها و عظمت‌ها در انتظار امت اسلامی ماست که با عشق قرآن و عترت به میدان آمده و استقامت نشان می‌دهند و در مسیر خداوند قدم می‌دارند.


بیش از 50 کیلوگرم تخم مرغ معدوم شد
مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شهرستان بوئین زهرا گفت: در راستای ساماندهی عرضه تخم‌مرغ نشاندار در شهرستان بوئین زهرا، بیش از 50 کیلوگرم تخم‌مرغ فاقد هویت و بدون تاریخ تولید و انقضا ضبط و معدوم شد.


"دعوتنامه" از دین می‌گوید یا سنت؟/ فیلمی به ظاهر دینی و در باطن مغایر با ارزش‌های دینی
مهرداد فرید باید محور فیلم سازی خود را مشخص کند و به مخاطب نشان دهد که جزو این دست از فیلم سازان دغدغه مند دینی است و یا یک سیاسی ساز فراجناحی؟!


حقوق و دارایی‌های مسئولان در دسترس دستگاه‌های نظارتی قرار می‌گیرد

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس عنوان کرد: قرار است وزرات اقتصاد و دارایی سامانه‌ای را پیش بینی کند که دارایی‌ها و حقوق مسئولین در آن منعکس شود و در دسترس دستگاه‌های نظارتی و مردم قرار گیرد.


سهم استان از جذب سرمایه خارجی در کشور 5 درصد است
معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی قزوین بیان کرد: سهم استان قزوین از رقم جذب سرمایه خارجی در کشور، 5 درصد بوده که از این حیث در رتبه ششم کشور قرار دارد.


قلم زنی در قزوین بازار ندارد
کارآفرین قزوینی عنوان کرد: در استان قزوين فروش محصولات قلم زنی مشكل است اما با شركت در نمايشگاه‌ها در سراسر كشور توانسته ايم محصولات خود را به فروش برسانيم.


دشمن به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب است/ امروز نق‌زدن‌ها مخصوص کسانی است که در انقلاب دنبال دکان بودند
نماینده سابق مردم تهران در مجلس بیان کرد: امروز فضای سایبری برای نابود کردن جوانان کشور فعال شده است و با غفلت ما جوانان به فحشا و فساد کشیده می‌شوند؛ زیرا دشمنان نظام به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب هستند.


شرکت کنتورسازی ایران تعطیل شد
شرکت تولیدی کنتورسازی ایران به دلیل مشکلات مالی و بدهی تعطیل شد.


عامل قاچاق اقلام بهداشتی و آرایشی در قزوین دستگیر شد
به همت ماموران مبارزه با قاچاق کالا در استان، عامل قاچاق اقلام بهداشتی و آرایشی در قزوین دستگیر شد.


وحدت و یکپارچگی عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است
استاندار قزوین گفت: وحدت و انسجام ملی عامل پیروزی انقلاب و شکست دشمنان در دوران دفاع مقدس بود و استمرار آن موجب بی‌اثر شدن توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های ظالمانه آنها شد.


آقای استاندار، خرج باروت حاشیه سازان و فتنه گران نشوید
مدیریت ملاحظه کارانه استاندار فرصتی برای برخی بوجود آورده است که حاضرند در نشریات و رسانه‌های خود مانند رشیدی مطلق « نویسنده گستاخ وبی هویت به حضرت امام خمینی (ره ) » تخریب نماینده ولی فقیه را با مطامع دنیایی در دستور کار قرار بدهند.


آرزو می‌کردم زیر شکنجه‌ها بمیرم، ولی اطلاعاتم را لو ندهم
سید مرتضی نبوی، مبارز انقلابی بیان کرد: «در اتاق عمل، زندانی را روی صندلی بلند آهنی می‌نشاندند، پاها را داخل منگنه‌های فلزی قرار می‌دادند و دستها را با منگنه‌های فلزی محکم می‌بستند، سپس با یک پتک به کلاه آهنی که بر سر زندانی گذاشته بودند، می‌کوبیدند و ایجاد سر و صدا و وحشت می‌کردند».


حفظ دستاوردهای پیروزی انقلاب در رأس همه تکالیف است/ دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی ضد انقلاب هستند
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای رکود و بیکاری را نتیجه انقلابی‌گری می‌دانند گفت: برخی به دنبال تقویت جریان‌های میانه‌رو در داخل هستند تا با نفوذ زمام بخش‌های تصمیم گیرنده نظام را به دست گیرند.


افتتاح 913 پروژه استانی در دهه مبارک فجر/ مدیران وقت خود را صرف مسائل غیرکاری نکنند
استاندار قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح 913 پروژه در دهه مبارک فجر خبرداد و عنوان کرد: ما باید با فعالیت سازنده عملکرد دولت را به مردم معرفی کنیم و وقت و زمان خود را صرف مسائل غیرکاری نکنیم.


ژلاتین تولیدی ما نشان "حلال داخلی" را دریافت کرده‌ است
رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی ژلاتین حلال عنوان کرد: محصول ما نشان حلال داخلی دریافت کرده‌ است و تلاش می‌کنیم تا نوع کامل‌تر این نشان را نیز دریافت نماییم.


جلوگیری از واردات محصولات مشکوک به حرام، مصداق بارز نهی از منکر است
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: جلوگیری از نوع وارداتی محصولاتی نظیر ژلاتین که مشکوک و گاهی هم معلوم به حرام است، امری ضروری و از مصادیق بارز نهی از منکر است.


منزل مسکونی در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای قزوین در آتش سوخت+عکس
ریيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرد قزوين از آتش‌سوزی منزل مسکونی واقع در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین خبر داد.


انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان