۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بی‌بندوبارها، سرمایه کشور را پای برگزاری کنسرت نریزند/ خدمت دولت یازدهم چند کارخانه ورشکسته است
کد خبر: ۲۲۹۰۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ ساعت: ۱۴:۵۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

بی‌بندوبارها، سرمایه کشور را پای برگزاری کنسرت نریزند/ خدمت دولت یازدهم چند کارخانه ورشکسته است

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به برگزاری کنسرت‌ها در جامعه گفت: برخی از افراد که هنر آن‌ها دعوت به گناه است، برای خوشایندی بی‌بندوبارها، سرمایه کشور را برای برگزاری کنسرت هزینه می‌کنند.

بی‌بندوبارها، سرمایه کشور را پای برگزاری کنسرت نریزند/ خدمت دولت یازدهم چند کارخانه ورشکسته است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زینب(س) اسوه صبر و مقاومت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تابه امروز حتی یک روز هم از شر توطئه دشمنان در امان نبوده و دشمن مرتب علیه آن نقشه می‌کشد.

وی افزود: ملت خداجوی ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب توانسته این کشتی را در دنیای طوفان زده هدایت کند و به ساحل آرامش برساند.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه برای پیروزی این انقلاب شهدای بسیاری تقدیم شده است، گفت: این انقلاب در نزد آحاد جامعه به ویژه مسئولان امانت است و آن‌هایی که بی‌بندوباری را ترویج می‌کنند، مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.

قابل با اشاره به برگزاری کنسرت‌ها در جامعه اضافه کرد: برخی از افراد که هنر آن‌ها دعوت به گناه است، برای خوشایندی بی‌بندوبارها، سرمایه کشور را برای برگزاری کنسرت هزینه می‌کنند، این در شرایطی است که برخی از مردم به پول نان شب خود محتاج هستند اگر این افراد پول‌دار بوده، به جای برگزاری کنسرت به وضعیت معیشت مردم محتاج رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: برخی از داخلی‌ها که به ضدانقلاب و فتنه‌گران میدان می‌دهند و آن‌ها را روی کار آورده و نیروی ارزشی را کنار می‌گذارند، قطع به یقین مسئول کار خود بوده و باید پاسخگو باشند.

بهترین راه حفظ انقلاب دین است نه موسیقی
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند، «این انقلاب مرهون تحول درونی ملت ایران است»، گفت: آحاد جامعه و به ویژه مسئولان موظف هستیم این تحول درونی را حفظ کنیم و آشنایی هرچه بیشتر با دین، بهترین راه برای حفظ آن است نه موسیقی.

قابل افزود: اگر با خدا باشیم قدر ارزش‌ها را می‌دانیم و این انقلاب با ایثار، همبستگی، وحدت و برادری به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه 22 بهمن در سال جاری با روز جمعه تقارن پیدا کرده است، اضافه کرد: سال‌های گذشته راهپیمایی این روز، در مسیر میدان آزادی تا مزار شهدا انجام می‌شد اما در سال جاری به دلیل تقارن 22 بهمن با روز جمعه، دو مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: یک مسیر از میدان میرعماد و مسیر دیگر از تقاطع ولیعصر(عج) به سمت محل برگزاری نماز جمعه است.

قابل با اشاره به اینکه 22 بهمن مظهر اقتدار ملی است، عنوان کرد: هر فردی که در خود این تعهد را می‌بیند، باید سعی کند راهپیمایی روز 22 بهمن همچنان عزتمند و با شوکت برگزار شود.

وی تصریح کرد: با امام راحل پیمان ناگسستنی بسته‌ایم و یادمان نمی‌رود که امام راحل در خصوص روز 22 بهمن فرمودند، «این روز، روز آغاز حکومت الله در این سرزمین است» بنابراین این روز را باید محترم بشماریم.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه پرچم آمریکا مظهر تفکر طاغوتی است، گفت: آتش زدن پرچم آمریکا در راهپیمایی روز 22 بهمن و شعار مرگ بر آمریکا در حقیقت مقابله با این تفکر طاغوتی است.

قابل با اشاره به برخی از شاخصه‌های تفکر طاغوتی آمریکا بیان کرد: یکی از این شاخصه‌ها، خودبرتربینی است که برخی‌ها می‌گویند باید آقای دنیا باشیم که با کمال تأسف برخی باورشان شده است و می‌گویند باید با کدخدا ساخت.

وی مطرح کرد: عدم پذیرش حق، یکی دیگر از شاخصه‌های این تفکر طاغوتی است و مشاهده شد که در بحث برجام و انرژی هسته‌ای به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند و فقط کشور دستپاچه شد و برخی‌ها هرچه داشتیم را جارو کرده و جلوی پای دشمن قربانی کردند اما دشمنان به ملت ایران پوزخند زدند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه جنایت و خیانت از دیگر شاخصه‌های تفکر طاغوتی آمریکا است، خاطرنشان کرد: بین کشورهایی که با آمریکا مرز مشترک دارند، می‌خواهند دیوارکشی کرده و هزینه آن را از کشور مقابل بگیرند.

مطبوعات شیطنت نکنند
قابل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث تبلیغات در خصوص عملکرد دولت بیان کرد: در جلساتی که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، برخی تصمیم گرفتند از خدمات دولت حرفی نزنند در حالی که باید در این خصوص اطلاع‌رسانی کرد زیرا 38 سال است که در کشور دولت داریم بنابراین نباید فقط به عملکرد دولت یازدهم پرداخت.

وی افزود: در این گزارش عملکردها باید بیان شود که در مدت خدمت دولت یازدهم چند کارخانه ورشکست شده و چه تعداد از کارگران ماه‌هاست که حقوق دریافت نکرده‌اند.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: از این موضوعات گزارشی ارائه نمی‌دهند و خرابی‌هایی که پای برجام ایجاد شده است را حساب نکرده و می‌گویند حدود 15 هزار نیروی جدید مشغول به کار شدند.

قابل ادامه داد: عده‌ای در این میان راه افتادند همچون وزیر امور خارجه فرانسه که کلی امتیاز از ایران گرفته و قرار است طرح توسعه فرودگاه مشهد را آن‌ها انجام دهند در حالی که کشور میلیون‌ها بیکار دارد.

وی با تأکید بر اینکه این اقدامات معنی عزت و استقلال نیست، عنوان کرد: ملت ایران در سال 57 در خیابان‌ها مقابل گلوله فریاد استقلال، آزادی را سر دادند، امروز مسئولان سر سفره‌ پذیرایی هم نمی‌توانند چنین شعاری را بیان کنند؟ والله این ملت تن به ذلت نمی‌دهند.

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: برخی از مطبوعات شیطنت می‌کنند و با تغییر سخنان دیگران موضوعی را مطرح می‌کنند که گاهی حریم‌ها حفظ نمی‌شود، اگر بناست به جایگاه ولایت فقیه و نماینده آن اهانت شود، آن‌ها دست به کار می‌شوند و آن وقت باید پاسخگو باشید.

انتهای پیام/7003

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان