۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تبعیت از ولی فقیه بالاترین عزت‌ها را برای ما به ارمغان می‌آورد/ دشمن شناسی امروز یک ضرورت است
کد خبر: ۲۲۸۹۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور:

تبعیت از ولی فقیه بالاترین عزت‌ها را برای ما به ارمغان می‌آورد/ دشمن شناسی امروز یک ضرورت است

مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور گفت: با اتحاد، همبستگی و تبعیت از ولایت و رهبری، بالاترین عزت‌ها، امیدها و عظمت‌ها در انتظار امت اسلامی ماست که با عشق قرآن و عترت به میدان آمده و استقامت نشان می‌دهند و در مسیر خداوند قدم می‌دارند.

تبعیت از ولی فقیه بالاترین عزت‌ها را برای ما به ارمغان می‌آورد/ دشمن شناسی امروز یک ضرورت است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، همایش «فجرآفرینان زینبی» ویژه بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور در این همایش با اشاره به خطبه ۱۹۲ و ۱۹۳ نهج‌البلاغه اظهار کرد: این خطبه‌ها دو بال برای پرواز انسان هستند و یک بانوی علوی و فاطمی باید با محتوای ارزشمند آن آشنا شود.

وی افزود: عصاره این خطبه‌ها به این معناست که انسان یا عبادالرحمن است و یا عبادالشیطان و بعد سومی برای انسان قابل تصور نیست زیرا انسان مدام در حال پرستش است و متناسب با نیات و سخنانی که بر زبان می‌آورد در شمار این دو دسته قرار می‌گیرد یا در حال پرستش خداست و یا پرستش شیطان.

 مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور با بیان اینکه خطبه ۱۹۲ نهج البلاغه همچون دانشگاه شیطان شناسی است، تصریح کرد: ما نیاز به دکترای شیطان شناسی در دانشگاه‌ها و رشته‌های معارف اسلامی داریم تا شیطان و دشمنان خدا را به درستی بشناسیم.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس خطبه «قاصعه»، انسان در رهروی راه و بردگی شیطان به جایی می‌رسد که ولی شیطان شده و تحت ولایت و سرپرستی شیطان قرار می‌گیرد چنین شخصی همه اعضاء و جوارحش شیطانی می‌شود و به فرموده امیرالمؤمنین(ع) تمام وجودش شیطانی شده و از انسانیت فقط یک چهره ظاهری برایش می‌ماند به طوریکه قلبش، قلب تپنده شیطان می‌شود که مانند گرگ‌های درنده به جان مردم عالم می‌افتد.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: امام راحل کلید واژه‌ای با نام شیطان بزرگ را به ما آموختند که همان سردمداران آمریکا و فرعون زمان هستند همچون رئیس جمهور قبلی و کنونی آمریکا که علی رغم چهره آراسته‌ و انسانی که دارند، دارای افکار و اندیشه شیطانی هستند.

وی اضافه کرد: سردمداران کشورهای کفر و نفاق تحوشی به نام داعشیان را به جان جهان اسلام انداختند که با اسم و ظاهر مسلمانی، قلبشان قلب تپنده شیطانی است، زباله‌دانی با نام داعشیان که هیچ بویی از انسانیت نبرده و نسبتی با اسلام و رحمانیت و رحیمیت و عطوفت خداوند متعال ندارند.

حیدری کاشانی عنوان کرد: ما نباید فریب ظاهر افراد را بخوریم بلکه ضروت دارد تا دشمنان که دست نشاندگان شیطان هستند را خوب بشناسیم که در مقابل جامعه ایمانی می‌ایستند چراکه دعوای آنها با کشورهای مسلمان، شیعه و محب اهل بیت است که می‌خواهند در برپایی دولت کریمه امام زمان(عج) کاری کنند.

پیامبران و امامان در رهروی راه تقوا طلایه‌دار هستند
کارشناس برنامه سمت خدا ادامه داد: در خطبه 193 نهج البلاغه آمده است که انسان در مسیر بندگی و رهروی راه خدا به جایی می‌رسد که ولی الرحمن می‌شود و تحت ولایت و هدایت ویژه خداوند رحمان قرار می‌گیرد به طوریکه همه اعضاء و جوارح او خدایی می‌شود.

وی ادامه داد: در رهروی راه تقوا، پیامبران و امامان طلایه دار هستند و ما باید به خط امامت و ولایت اقتدا کنیم و حضرت زینب(س) در مسیر تقوا به جایگاه والایی رسیدند و در واقع به همه انسان‌های جهان یاد داد که این مسیر رفتی و شدنی است و افسانه پردازی نیست.

کارشناس مذهبی رسانه ملی خاطرنشان کرد: در جریان انقلاب اسلامی ایران عده‌ای از رادمردان علوی و بانوان فاطمی در مقابل ایادی شیطان و شیطان بزرگ قیام کردند و با توفیق الهی، طاغوت و نظام شاهنشاهی 2500 ساله را در هم شکستند.

وی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب یک نظام صددرصد شیطانی به نظامی رحمانی تبدیل شد که همه عزم و هدفش این بود که در شمار عبادالرحمن قرار بگیرند و امام راحل همواره تلاش کرد تا همه مردم ایران را در مسیر ولایت، هدایت و تربیت قرآن و عترت سوق دهد.

حیدری کاشانی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: شیطان بزرگ بیش از 5 سال پیش، 100 کشور جهان را با یکدیگر هم‌پیمان کرد تا سوریه را با محوریت حرم حضرت زینب کبری(س)بشکنند و نماد عزت و غیرت شیعه را با خاک یکسان کنند و هرسال در ایام عاشورا داعشیان اعلام می‌کردند که امسال سال با خاک یکسان کردن حرم حضرت زینب است اما پس از 5 سال شکست و زبونی نصیب این 100 کشور به رهبری شیطان بزرگ شد.

وی در پایان گفت: با اتحاد و همبستگی و تبعیت از ولایت و رهبری، بالاترین عزت‌ها، امیدها و عظمت‌ها در انتظار امت اسلامی ماست که با عشق قرآن و عترت به میدان آمده و استقامت نشان می‌دهند و در مسیر خداوند قدم می‌دارند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان