۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خدمات شبانه‌روزی پرستاران عبادت محسوب می‌شود
کد خبر: ۲۲۸۹۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۱:۴۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

خدمات شبانه‌روزی پرستاران عبادت محسوب می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: یقیناً شغل پرستاری که با سختی‌های بسیاری همراه است اگر برای رضای خدا صورت بگیرد، عبادت محسوب می‌شود.

خدمات شبانه‌روزی پرستاران عبادت محسوب می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در دیدار اعضای نظام پرستاری استان که به مناسبت روز پرستار برگزار شد، با بیان اینکه پرستاران سه رسالت مهم را برعهده دارند، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به مردم یکی از رسالت‌های مهم پرستاران محسوب می‌شود و این خدمات‌رسانی با سختی‌های بسیاری همراه است.

وی تصریح کرد: جامعه پرستاران همواره حامی ضعیف‌ترین و مستضعف‌ترین افراد جامعه هستند و خدمات آن‌ها از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه رسالت دوم جامعه پرستاری، رسالت ایمانی، دینی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید در هر جایگاهی که قرار داریم نقش ایمانی، دینی و اسلامی خود را به خوبی ایفا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که هر چیزی که به خداوند مرتبط باشد، جاودانه خواهد شد، بیان کرد: اگر می‌خواهیم کارها و خدماتی که ارائه می‌دهیم ماندگار و جاودانه شود، باید آن‌ها را به خداوند مرتبط کنیم.

وی ادامه داد: اگر در انتخاب شغل، نیت خالصانه داشته باشیم و برای جلب رضای خداوند خدمت کنیم، هیچ‌گاه خسته نخواهیم شد و می‌توانیم در پیشرفت و اعتلای جامعه اثرگذار باشیم.

عابدینی با تأکید بر اینکه خدمات شبانه‌روزی پرستاران عبادت محسوب می‌شود، اضافه کرد: یقیناً شغل پرستاری که با سختی‌های بسیاری همراه است اگر برای رضای خدا صورت بگیرد، عبادت محسوب می‌شود.

امام‌جمعه قزوین یادآور شد: باید در نظام پرستاری ایمان، دلسوزی، عقیده، اعتماد و اعتقاد در سطح بالایی باشد تا بتوانیم به الگویی در جهان تبدیل شویم و تمدن اسلامی را به جهان معرفی کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان