۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین برخی خواص از مسیر اصلی انقلاب منحرف شده اند
کد خبر: ۲۲۸۹۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ساعت: ۲۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق مردم تهران در مجلس:

برخی خواص از مسیر اصلی انقلاب منحرف شده اند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین ما باید با خدا معامله کنند نه با کدخدا چراکه اساس انقلاب اسلامی بر همین است.

 برخی خواص از مسیر اصلی انقلاب منحرف شده اند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، اسماعیل کوثری نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در جمع مردم انقلابی قزوین که در مسجد المهدی شهرک مینودر با بیان اینکه امام خمینی(ره) باور داشتند که اگر با صداقت در راه خدا استقامت کند، خداوند نیز او را یاری خواهد کرد، اظهار کرد: یکی از دلایل مهم پیروزی امام(ره) اعتقاد قلبی ایشان به قدرت الهی بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران با دست‌های خالی به صحنه آمده و ندای حق را لبیک گفتند، افزود: امام خمینی(ره) در مقابل تمام قدرت‌های جهان ایستاد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مشکل اساسی دنیا را نداشتن اخلاق و دین می‌دانست و بعد از ۱۴ قرن، توانست اسلام ناب محمدی را بار دیگر به جهانیان معرفی و موجب شگفتی سیاستمداران برجسته شد.

کوثری تصریح کرد: تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها در الهی بودن آن است اما قدرت‌های جهانی تصور می‌کردند که برای تاج و تخت قیام کرده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی بر اساس ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و معصومین(ع) است شکل گرفت و سیاست‌های امام راحل بر مبنای دین و آموزه های قرآنی بود و مقام معظم رهبری هم ادامه دهنده همین راه هستند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وقتی رهبر انقلاب به تیم مذاکره کننده می‌گوید که نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد، یعنی آمریکا همان شیطان بزرگ است.

کوثری در ادامه افزود: حکومت امیرالمومنین بر ۴ رکن عدالت، امنیت، معیشت مردم و تعلیم و تعلم بود که امام (ره) هم بر همین اساس پیش رفت اما آیا خود امام علی (ع) هم توانست این موارد را پیاده کند؟ باید مجریان دولت پیاده می‌کردند.

وی یادآوری کرد: در مسئله نیروهای مسلح چون مقام معظم رهبری از ابتدا این مسیر را دنبال می کند همه چیز حساب شده و دقیق است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین می‌بینیم که امنیت کشور و فرماندهی آن به قدری دقیق و حساب شده است که هر دشمنی و نفاقی همچون داعش در نطفه خفه می‌شود.

مسئولین کشور با خدا معامله کنند نه با کدخدا

کوثری خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی خواص کشور امروز در مسیر انقلاب کم آورده یا راه را گم می‌کنند.

وی عنوان کرد: خط مشی نظام جمهوری اسلامی ایران بر گرفته از بطن انقلاب است، راهبردها توسط مقام معظم رهبری به خوبی پیش می‌رود اما در اجرای آن توسط برخی از مسوولین مشکلاتی وجود دارد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه مذاکره کنندگان ما با لبخند به صحبت با طرف مقابل پرداخته و همه مسائل را به راحتی مطرح می‌کردند اما وقتی در داخل از آن‌ها سوال می‌شد می گفتند همه موارد محرمانه است.

کوثری تاکید کرد: مسئولین ما باید با خدا معامله کنند نه با کدخدا؛ اساس انقلاب اسلامی تکیه بر قدرت الهی دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت خود را از خداوند می‌گیرد، گفت: مسؤولین باید قانون اهدا وام برای ازدواج را مورد توجه قرار دهند نه پرداخت وام هزار میلیاردی به یک نفر!

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: انقلاب اسلامی می‌گوید که در برابر ظالم و زیاده خواهی می‌ایستیم و کوتاه نخواهیم آمد اما در برای مظلوم خدمت گذار خواهیم بود فلذا دولتمردان ما باید در این جهت قدم بردارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید آگاهی و دشمن شناسی خود را ارتقا دهند، تصریح کرد: در زمان تحریم‌ها ما توانستیم از موقعیت‌ها به خوبی بهره مند شویم و به اورانیم ۲۰ درصد برسیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان