۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نهمین دوره استانی طرح دوست علمی برگزار شد
کد خبر: ۲۲۸۸۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۵:۵۵ ↗ لینک کوتاه

به همت پارک علم و فناوری قزوین؛

نهمین دوره استانی طرح دوست علمی برگزار شد

به همت پارک علم و فناوری قزوین نهمین دوره استانی طرح دوست علمی برگزار شد.

نهمین دوره استانی طرح دوست علمی برگزار شد
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین ؛ دانش‌آموزان نواحی 14 گانه استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) از واحدهای فناور پارک علم و فناوری بازدید کردند.

نهمین دوره طرح استانی دوست علمی با حضور دانش‌آموزان منتخب پایه دهم نواحی 14 گانه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

این دوره آموزشی که یک اردوی سه روزه محسوب می‌شود که برنامه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی را با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان استان قزوین برای ارتقای توانمندی نوجوانان، طراحی و برنامه‌ریزی می‌کند و انگیزه آن‌های را در فعالیت‌های پژوهشی، تحقیقاتی و کارآفرینی بهبود می‌بخشد.

مطابق اظهارات مسئولان برگزاری نهمین دوره طرح استانی دوست علمی، توجه به اقدامات صورت گرفته در این دوره موجب می‌شود موفقیت دانش‌آموزان امروز در فعالیت‌های ایده‌پردازی و کارآفرینی به نحو بسیار مطلوب‌تری ایفای نقش کنند و از این نظر جامعه را در جایگاه بالاتری قرار دهند.

در پایان مراسم افتتاحیه نهمین دوره آموزشی طرح دوست علمی قزوین، دانش‌آموزان نواحی 14 گانه اداره کل آموزش و پرورش استان از تعدادی واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین بازدید کردند و با فعالیت‌ها و ایده های آن‌ها از نزدیک آشنا شدند.

گفتنی است؛ دکتر افشار رئیس بنیاد نخبگان، مهندس صلح‌جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین، مهندس پای‌نبرد معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قزوین و تعدادی دیگر از مسئولان در نهمین دوره آموزشی طرح دوست علمی استان قزوین حضور داشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان