۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اجرای چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در مدارس استان
کد خبر: ۲۲۸۸۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

اجرای چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در مدارس استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در ۸۰ درصد مدارس استان خبر داد.

 اجرای چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در مدارس استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد گفت: امروز در همه دنیا از زبان گویای هنر ورزش در تبیین و نهادینه کردن فرهنگ استفاده می‌شود.

وی افزود: در چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد، 300 سالن برای پخش و تماشا فیلم استفاده می‌شود، این هفته بدون کیف و کتاب است و فضایی را ایجاد می‌کنیم از این فضا دانش آموزان استفاده و لذت ببرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سال گدشته 10 هزار و امسال 175 هزار دانش آموز از فیلم‌ها دیدن خواهند کرد، این جشنواره در 80 درصد مدارس استان از 16 تا 21 بهمن اجرا میشود.

وی تصریح کرد: 29 فیلم در این جشنواره که بیشتر ساخت معلمان است و توسط آنها تولید شده در بخش جشنواره انتخاب شده است و برای دانش آموزان به نمایش گذاشته خواهد شد.

قاسمی استفاده از هنر را در مباحث آموزشی و تربیتی مهم دانست و اضافه کرد: باید تلاش کنیم در سال‌های آینده از معلمان قزوین هم در بخش جشنواره رشد فیلم داشته باشیم، دانش آموزان باید خوب گوش کنند و خوب ببینند تا نویسنده خوبی باشند، خوب دیدن در یادگیری بسیار مؤثر و مهم است.

وی تأکید کرد: آموزش هم اکنون بی تحرک و خسته کننده است باید کلاس‌های درس جذاب باشد، با زبان هنر می‌توانیم به این هدف برسیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان