۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تفاهم نامه فدراسیون انجمن های ورزشی و وزارت علوم امضا شد
کد خبر: ۲۲۸۷۹۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تفاهم نامه فدراسیون انجمن های ورزشی و وزارت علوم امضا شد

مراسم امضای تفاهم نامه میان فدراسیون انجمن های ورزشی و تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در محل فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد.

تفاهم نامه فدراسیون انجمن های ورزشی و وزارت علوم امضا شد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در مراسم امضای تفاهم نامه میان فدراسیون انجمن های ورزشی و تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: تعامل با مراکز دانشگاهی نیازی حیاتی است و باید اینگونه رایزنی ها بمنظور ارتقای سطح دانش انجمن های تحت پوشش بیش از پیش تداوم داشته باشد.

در این مراسم که در محل دفتر رییس این فدراسیون تشکیل شد، علیپور اضافه کرد: فدراسیون انجمن های ورزشی 17 انجمن را هدایت می کند که در این میان، 9 رشته تحت پوشش در بازیهای آسیایی، 4 رشته در بازیهای المپیک و سه رشته در بازیهای ساحلی حق حضور دارند لذا باید بدون کوچکترین جبهه گیری و اصطکاک، راه را برای ارتقای سطح دانش مربیان، داوران، ورزشکاران هموار کنیم.

وی افزود: بهترین گزینه در این راستا، تعامل با مراکز دانشگاهی است و امروز بسیار خوشحال هستم که به عنوان یک معلم، در کنار محمد پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم هستم و با هم این تفاهم نامه را امضا می کنیم.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در ادامه گفت: خوشبختانه برخی از رشته های ما همانند انجمن دارت در این عرصه فعال هستند که امضای تفاهم نامه میان حمیدآذرپور رئیس تلاشگر این انجمن با دانشگاه حکیم سبزواری، از آن جمله است. اما به اعتقاد من باید این پیوند بیش از پیش تداوم داشته باشد و جا دارد از حسن نیت دکتر پورکیانی کمال تشکر را داشته باشم.

براساس این گزارش محمد پورکیانی نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه، عنایت ویژه فدراسیون انجمن های ورزشی به همکاری با تر بیت بدنی وزارت علوم را قابل تحسین دانست و گفت: مدیران و روسای کاردان و اکتیوی در این فدراسیون پرکار و پرجمعیت فعالیت می کنند که این جای خوشوقتی دارد.

وی گفت: علم و عمل باید باهم تلفیق شود و امروز وقت آن است تا هم افزایی بین مراکز عالی دانشگاهها و فدراسیونها به یک فرهنگ تبدیل شود.

پورکیانی در ادامه اظهار داشت: علاقه وافر رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و دیگر رشته های تحت پوشش از جمله دارت به تعامل با مراکز دانشگاهی باید الگو شود و امید است که بتوانیم در پرتو این همکاری، در راستای ارتقای سطح دانش انجمن های تحت پوشش این فدراسیون اهتمام کنیم.

در این مراسم، دلداده مهربان سرپرست دبیری فدراسیون، سیروس عالمی مشاور اجرایی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان