۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دشمن به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب است/ امروز نق‌زدن‌ها مخصوص کسانی است که در انقلاب دنبال دکان بودند
کد خبر: ۲۲۸۷۴۰ نویسنده: حجت الاسلام آقاتهرانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ساعت: ۷:۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق مردم تهران در مجلس:

دشمن به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب است/ امروز نق‌زدن‌ها مخصوص کسانی است که در انقلاب دنبال دکان بودند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس بیان کرد: امروز فضای سایبری برای نابود کردن جوانان کشور فعال شده است و با غفلت ما جوانان به فحشا و فساد کشیده می‌شوند؛ زیرا دشمنان نظام به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب هستند.

دشمن به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب است/ امروز نق‌زدن‌ها مخصوص کسانی است که در انقلاب دنبال دکان بودند
حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ با بیان اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، گفت: باید قدردان این انقلاب جهانی باشیم تا خداوند لطف و نعمتش را بیشتر کند با ناسپاسی همه دستاوردهای الهی را از دست خواهیم داد.

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: در دوران رژیم ستم شاهی، ولایت فقیه و مرجعیت اهمیتی نداشت و علما و مراجع را تبعید می‌کردند و خفقان همه جا حاکم بود، امام خمینی(ره) با هدایت این نهضت بزرگ انقلاب اسلامی را به سرانجام رساند و کاری ماندگار در جهان کردند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در دوران پیش از انقلاب و پس از آن امام راحل را دوست داشتند، ابراز کرد: امروز هم به لطف این شکرگزاری، رهبری چیزی از امام کم ندارد و جانشین برحق بنیانگذار جمهوری اسلامی است و اگر ملت قدر امام و رهبری را بداند امام زمان را هم درک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هر حاکمیتی غیر از امام عصر(عج) و نائبش طاغوت و اطاعتش کفر است، بیان کرد: امروز دوران حاکمیت فاشیست، لیبرالیست و کمونیست تمام شده و همه به تاریخ پیوسته اند، هم اکنون بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی فقط مخصوص کشورهای اسلامی نیست و پیام انقلاب به همه ملت‌های جهان صادر شده است.

آقاتهرانی اذعان کرد: امروز فضای سایبری برای نابود کردن جوانان کشور فعال شده است و با غفلت ما جوانان به فحشا و فساد کشیده می‌شوند؛ زیرا دشمنان نظام به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب هستند.

عهدشکن بودن آمریکا به همگان ثابت شد
وی با بیان اینکه با عملی شدن درخواست‌های رهبر معظم انقلاب شخصیت ایشان احیا می‌شود، تصریح کرد: در غیر این صورت مانند قرآنی است که بالای طاقچه گذاشته ایم و آن را نخوانده و عمل نمی‌کنیم؛ امروز دوران حاکمیت ولایت فقیه است لذا باید آبروی ولایت و نظام را آبروی خود بدانید و مراقب فتنه باشید و با امر به معروف و نهی از منکر دیگران را نیز آگاه کنید.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: باید قدر فرصت‌های ایجاد شده برای خدمت به مردم را دانسته و برای خدا کارکنیم و بیش از حقوقی که برای ما تعیین شده با دلسوزی برای خدمت به مردم گام برداریم.

وی با اشاره به عهدشکنی‌های غربی‌ها در مقابل ایران تصریح کرد: امروز به خوبی به همگان ثابت شد که پس از برجام چه مشکلاتی غربی‌ها برای ما ایجاد کردند، آمریکا هیچگاه راست نگفته و امروز آنها از اسلام اصیل و برآمده از متن بیانات رهبری می‌ترسند نه از اسلامی داعشی که متعلق به خودشان است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان گفت: برخی فکر کردند با تحریم، مردم عقب نشینی می‌کنند اما ملت را نشناخته اند که بفهمند اینها دنبال دکان داری نبودند، البته امروز نق زدن‌ها مخصوص کسانی است که دنبال دکان بوده‌اند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان