۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین انقلابی‌ بودن برای مسئولین یک تکلیف است
کد خبر: ۲۲۸۶۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۵:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

انقلابی‌ بودن برای مسئولین یک تکلیف است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با تأکید بر اینکه انقلابی بودن تکلیفی است برعهده افرادی که مسئولیت می‌پذیرند، گفت: عزت و اعتلای کشور در گرو این است که به اصول انقلاب عمل کنیم.

انقلابی‌ بودن برای مسئولین یک تکلیف است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر فریدون همتی استاندار قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین، سردار محمدرضا شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان، اعضای شورای شهر و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان استانی ظهر امروز(سه شنبه) در مسجد شیخ‌الاسلام با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

بهنام پیری، جانشین فرمانده لشکر 16 زرهی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: در روایات آمده که مردانی از شرق قیام می‌کنند و زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم می‌کند و امروز رسالت ما این است که این انقلاب را به انقلاب بزرگ امام عصر(عج) متصل کنیم.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف انقلاب باید وحدت و هماهنگی در جامعه حاکم شود و در این مسیر باید با ولی فقیه عهد و پیمان ببندیم.

پیری خاطرنشان کرد: ارتشی‌ها نیز به امام(ره) ارادت داشته و اغلب مقلد ایشان بودند، گرچه همسویی ارتشیان با نهضت امام خمینی(ره) در اواخر عمر رژیم محمدرضا شاه نمایان شد؛ اما آن‌ها چند سال قبل از سرنگونی رژیم پهلوی با این رژیم به مخالفت برخاسته بودند به گونه‌ای كه در 16 آذر 54 تعدادی از ارتشیان در تظاهرات مردمی علیه دیكتاتوری پهلوی دستگیر شدند.

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه این مراسم عنوان کرد: در آخرین برآوردهای انجام شده اعلام شد که ایران یکی از 8 قدرت برتر جهان محسوب می‌شود و این ناشی از عمل به اصول انقلاب است.

سردار شاهرخی با تأکید بر اینکه انقلابی بودن تکلیفی است برعهده افرادی که مسئولیت می‌پذیرند، اضافه کرد: عزت و اعتلای کشور در گرو این است که به اصول انقلاب عمل کنیم و هر کجا کم و کاستی که وجود دارد به طور حتم به انقلابی بودن توجه نشده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در ادامه ضمن تأکید به تبعیت از فرمایشات ولایت فقیه تصریح کرد:

وی در پایان عنوان کرد: هر توفیقی که تاکنون داشتیم به واسطه وحدت و انسجامی است که در بین نیروهای نظام و مردم جامعه وجود دارد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان