۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین باید ریشه‌های انقلاب را شناخته و با آن هماهنگ شویم
کد خبر: ۲۲۸۶۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

باید ریشه‌های انقلاب را شناخته و با آن هماهنگ شویم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه باید ریشه‌های انقلاب را به خوبی بشناسیم و با آن هماهنگ شویم، تأکید کرد: کسانی انقلابی محسوب می‌شوند که ریشه‌های انقلاب را به خوبی شناخته و با آن هماهنگ ‌شوند.

باید ریشه‌های انقلاب را شناخته و با آن هماهنگ شویم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر، استاندار، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان استان قزوین ظهر امروز(سه شنبه) با آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین دیدار کردند.

آیت‌الله عابدینی در این دیدار با تبریک ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: دهه فجر یادآور همبستگی، وحدت و همه زیبایی‌ها و عظمت‌هاست و باید تلاش کنیم تا هر سال که می‌گذرد عمق محبت‌ها و دوستی‌ها در جامعه بیشتر شود.

وی با تأکید بر اینکه باید ریشه‌های انقلاب را به خوبی بشناسیم و با آن هماهنگ شویم، تأکید کرد: کسانی انقلابی محسوب می‌شوند که ریشه‌های انقلاب را به خوبی شناخته و با آن هماهنگ ‌شوند.

امام‌جمعه قزوین عنوان کرد: اینکه ما از مستضعفان حمایت می‌کنیم و در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کنیم، پیروی از ریشه‌های انقلاب اسلامی است و نمی‌توانیم نسبت به سرنوشت مستضعفان بی تفاوت باشیم.

فریدون همتی، استاندار قزوین هم در این مراسم بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی نیروهای مسلح ما اراده‌ای از خود نداشتند اما پس از انقلاب اسلامی به بالاترین سطح از توان و استقلال رسیده‌اند.

وی گفت: ملت ایران با وحدت، همدلی و اراده الهی و با سلاح ایمان به مقابله با ظلم و ستم پرداختند و خداوند با پیروزی انقلاب، کشور را در مسیر آزادی قرار داد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین قابل، امام‌جمعه موقت قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، سردار محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان، امیر پیری، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین سخنرانی کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان