۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین وحدت و یکپارچگی عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: ۲۲۸۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۲:۳۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

وحدت و یکپارچگی عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

استاندار قزوین گفت: وحدت و انسجام ملی عامل پیروزی انقلاب و شکست دشمنان در دوران دفاع مقدس بود و استمرار آن موجب بی‌اثر شدن توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های ظالمانه آنها شد.

وحدت و یکپارچگی عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آئین گلبانگ زنگ انقلاب در سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) با حضور مسئولان استانی در سالن ۲۲ بهمن قزوین برگزار شد.

فریدون همتی استاندار قزوین در این مراسم با اشاره به طنین‌انداز شدن زنگ انقلاب در مدارس قزوین اظهار کرد: زنگ انقلاب در واقع زنگ بیداری و هوشیاری، زنگ دشمن شناسی، زنگ ایمان و باورها و حضور در صحنه انقلاب است.
وی افزود: امروز همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به کشور، شروع جشن‌های انقلاب و مبارزه با استکبارجهانی و رژیم ستم‌شاهی است تا به بازخوانی و مرور شرایط قبل از انقلاب بپردازیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب و حضور همیشه در صحنه ملت و در سایه رهبری و روحانیت، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، همه نهادها و آحاد جامعه، عزت، استقلال و آزادی که می‌خواستیم به دست آوردیم و امروز نیز همه تلاش خود را در مقابل دشمنانی که برای ضربه زدن به انقلاب و نظام در کمین نشسته‌اند؛ به کار می‌گیریم.

همتی تصریح کرد: امروز شما رئیس جمهور جدید آمریکا را می‌‌‌‌‌بینید که خوی درندگی در وجودش موج می‌زند و همین‌ها دشمن انقلاب هستند.

وی با اشاره به شان نزول سوره کوثر بیان کرد: وقتی دشمنان به رسول گرامی اسلام طعنه زدند که نسل پیامبر ابتر است خداوند سوره کوثر را نازل کرد و به پیامبر بشارت داد که ای پیامبر ما یک فرزند و گوهر به شما هدیه می‌کنیم که نسل شما جاری خواهد بود؛ اما نسل دشمنان و کفار بریده خواهد بود.

استاندار قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز بدست یکی از فرزندان رسول الله و با همت مردم به پیروزی رسید و توسط مقام معظم رهبری با صلابت به مسیرش ادامه می‌دهد.

امروز ایران اسلامی یکی از کشورهای تاثیرگذار در منطقه و جهان است
وی ادامه داد: امیدواریم خداوند متعال نیز به ما توفیق شناخت درست راه انقلاب را دهد تا از رهبری و ولییمان عقب نمانیم و در شرایط‌های خاص و غبارآلود با توسل به ریسمان ولایت و رهبری نظام، وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم.

همتی خاطرنشان کرد: جوانان این مرزوبوم به برکت انقلاب و استقلال و آزادی نظام، در بخش‌های مختلف به ویژه در عرصه علم و فناوری قله‌های رفیعی را فتح می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی یکی از کشورهای تاثیرگذار در منطقه و جهان است، گفت: اگر دشمنان می‌ترسند و نگران هستند و دغدغه دارند به این دلیل است که پیام سازنده انقلاب به گوش و قلب هرکسی که برسد او را به تسلیم وامی‌دارد.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: ما باید دشمن شناسی را به عنوان یک موضوع مهم فراموش نکنیم و وحدت و یکپارچگی کشور را در همه حال حفظ کنیم؛ زیرا وحدت و انسجام ملی باعث پیروزی انقلاب و همچنین دوران دفاع مقدس شده و موجب خنثی و بی‌اثر شدن توطئه‌های دشمنان و همچین تحریم‌های ظالمانه آنها شد.

وی افزود: با حمایت و پشتیبانی ملت از دولت و نیروهای نظامی و انتظامی کشور، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند زیرا استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی در کشور است.

همتی تصریح کرد: باید با دشمن شناسی و حفظ یکپارچگی و تبعیت محض از ولی فقیه راه سعادت نظام را با سلامت بپیماییم و به وظیفه خود در مقابل شهدا و امام راحل و پیشکسوتان انقلاب که امروز در میان ما نیستند، عمل کنیم.

وی در پایان گفت: با برگزاری جشن پیروزی انقلاب در سالیان متوالی می‌توان وحدت و تبعیت از رهبری را به رخ جهانیان کشید چراکه این وحدت مایه یاس و ناامیدی دشمنان و خوشحالی و رضایت دوستان انقلاب است.

انتهای پیام/7003








دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان