۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین "گلبانگ انقلاب" در مدارس قزوین طنین‌انداز شد
کد خبر: ۲۲۸۵۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور؛

"گلبانگ انقلاب" در مدارس قزوین طنین‌انداز شد

همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به کشور گلبانگ انقلاب در مدارس قزوین با حضور مسئولان استانی طنین انداز شد.

"گلبانگ انقلاب" در مدارس قزوین طنین‌انداز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آئین گلبانگ زنگ انقلاب در سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز(سه‌شنبه) در استان قزوین با حضور مسئولان استانی در سالن ۲۲ بهمن قزوین برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین، سالار قاسمی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان قزوین و رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، آراسته مدیرکل ثبت احوال استان قزوین و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران استانی و شهری و ۱۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان حضور داشتند.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم باتبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز محکم‌ترین سنگر و دژ محکم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت است.

وی تاکید کرد: هیچ دژی محکم‌تر از آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت برای دفاع از آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و شهدا وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران وظیفه مسئولین و نظام آموزش و پرورش را سنگین‌تر می‌کند و ما بر این باور و اعتقادیم بنابراین همه تلاش و همت خود را در راستای تحقق اهداف انقلاب و نظام به کار می‌گیریم.

وی گفت: در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین و مسئولان دیگر استان بخشی از دستاوردهای انقلاب در حوزه آموزش و پرورش استان قزوین رونمایی می‌شود.

قاسمی اذعان کرد: بیش از ۸۰ درصد شاخصه‌های آموزش و پرورش در دولت یازدهم در سطح کمی و کیفی رشد داشته است.

وی در پایان گفت: پس از ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز آموزش و پرورش در نقطه اوج کشور قرار دارد؛ آموزش و پرورش به عنوان دستگاه حاکمیتی دستاوردهای دولت را رونمایی می‌کند تا نسل جوان امروز با این دستاوردها آشنا شوند.

در ادامه با حضور مسئولین استان گلبانگ زنگ انقلاب توسط نماینده ولی فقیه در استان قزوین به صدا درآمد.

گفتنی است، اجرای سرود گزینه‌های روی میز توسط ۱۰۰۰ نفر از دانش‌‌آموزان دختر استان از ۴ واحد آموزشی شاهد بهشتیان، رضی الوالدین، معمارپور و شاهد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین در این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای بسیج دانش آموزی برپا شده بود.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان