۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۸ میلیارد ریال انواع قاچاق در سال جاری کشف شد
کد خبر: ۲۲۸۴۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان البرز:

۸ میلیارد ریال انواع قاچاق در سال جاری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان البرز عنوان کرد: اولویت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید ملی است در این حوزه میزان ۸ میلیارد ریال انواع قاچاق در حوزه پوشاک، آرایشی و بهداشتی در شهرستان کشف شد.

۸ میلیارد ریال انواع قاچاق در سال جاری کشف شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سرهنگ سهراب خسروی فرمانده نیرو انتظامی شهرستان البرز ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر فرماندهی این شهرستان اظهار کرد: تامین امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های اصلی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان است که نیازمند پشتیبانی مردم و رسانه‌هاست.

وی در ادامه به تشریح گزارش عملکرد فرماندهی انتظامی این شهرستان پرداخت و گفت: طی 10 ماه گذشته سال 95 با مشارکت شهروندان شهرستان البرز در حوزه سرقت 18 درصد کاهش را نسبت به 10 ماهه سال گذشته داشتیم.

این مسئول ادامه داد: طی 10 ماه گذشته سال جاری نسبت به سال پیش در حوزه سرقت منزل 7 درصد، سرقت اماکن 35 درصد، سرقت موتورسیکلت 6 درصد، سرقت محتویات داخل خودرو 39 درصد و سرقت از مغازه 45 درصد کاهش داشت.

وی به تشریح کشفیات در شهرستان پرداخت و ابراز کرد: در بحث سرقت از مغازه 100 درصد، سرقت خودرو 65 درصد، قطعات خودرو 114 درصد، سرقت احشام 200 درصد افزایش کشفیات را در شهرستان داشتیم.

خسروی در ادامه بیان کرد: اولویت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید ملی است در این حوزه میزان 8 میلیارد ریال انواع قاچاق در حوزه پوشاک، آرایشی و بهداشتی کشف شد.

172 واحد صنفی پلمپ شد
وی یکی از معضلات جامعه را بحث مواد مخدر دانست و عنوان کرد: با اقدامات شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی شهرستان البرز 96 کیلو و 34 گرم انواع مواد مخدر کشف شد و تعدادی معتاد و خرده فروش دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده نیرو انتظامی شهرستان البرز اضافه کرد: در حوزه ساماندهی اصناف و برخورد با متخلفان به صورت محسو و نامحسوس از 3900 مغازه مورد بازدید قرار گرفت که 420 واحد اخطار گرفت و تعهد اخذ شد و 172 واحد نیز مطابق با قوانین صنفی پلمپ شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی در شهرستان البرز اذعان کرد: با انجام این طرح‌ها در شهرستان 1565 دستگاه موتورسیکلت فاقد مجوز و 1462 دستگاه در حمل کالای قاچاق و رفتارهای پرخطر و عدم رعایت قوانین توقیف شد.

خسروی در پایان گفت: طی 10 ماه گذشته 13509 تماس مردمی با 110 داشتیم که 6902 تماس مربوط به حوزه انتظامی و راهور بود که مامور اعزام شد و 3907 مورد نیز توسط کارشناسان نیروی انتظامی مورد ارشاد و راهنمایی قرار گرفتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان