۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حمایت از طراحان بومی هدف اصلی برگزاری نمایشگاه "مدو لباس" است
کد خبر: ۲۲۸۴۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۴:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اداره ارشاد استان قزوین:

حمایت از طراحان بومی هدف اصلی برگزاری نمایشگاه "مدو لباس" است

مدیرکل ارشاد استان قزوین بیان کرد: در راستای تحقق فرهنگ اقتصاد مقاومتی، طراحان را ملزم به استفاده از اجناس ایرانی، کرده ایم و با توجه به این موضوع قیمت‌ها نسبت به بیرون متعارف تر خواهند بود؛ زیرا قیمت اجناس خارجی گرانتر است.

حمایت از طراحان بومی هدف اصلی برگزاری نمایشگاه "مدو لباس" است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ اکبر اسکندری نژاد مدیرکل ارشاد استان قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در آیین افتتاحیه دومین جشنواره مد و لباس ایرانی_اسلامی استان قزوین اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران آموزش نحوه پوشش جوانان در جامعه است.
وی افزود: اداره ارشاد برای رسیدن به این هدف تلاش خود را می‌کند، تا بتواند پس از گذشت 4دهه از انقلاب اسلامی ایران به بهترین شکل آن را اجرایی کند.
این مسئول در ادامه در مورد پیشینه پوشش اسلامی _ایرانی در کشور ایران اذعان کرد: با ریشه یابی از نوع پوشش مناسب بین اقوام ایرانی و مسلمان، می‌توان الگوی مناسبی را برای قشر جوان طراحی پیاده سازی کرد.
وی تصریح کرد: در این جشنواره با دعوت از طراحان هنرمند و خوش ذوق به دنبال تولید الگوی مناسب پوشش برای جوانان و نوجوانان هستیم.

اسکندری نژاد ادامه داد: در راستای تحقق فرهنگ اقتصاد مقاومتی، طراحان را ملزم به استفاده از اجناس ایرانی، کرده ایم و با توجه به این موضوع قیمت‌ها نسبت به بیرون متعارف تر خواهند بود؛ زیرا قیمت اجناس خارجی گران تر است.
وی درباره تولید انبوه اجناس موجود درنمایشگاه و حمایت از طراحان ایرانی اذعان کرد: برای حمایت از طراحان داخلی در این نمایشگاه از تولیدکنندگان، دستگا‌ه‌های مستقر در اداره صنعت و معدن و اصناف مختلف مرتبط با پوشاک دعوت به عمل آورده ایم تا با حضور در این جشنواره، به حمایت از طراحان ایرانی برخیزند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین در پایان بیان کرد: با توجه به استفاده از اجناس ایرانی و نزول قیمت امیدوار هستیم تولیدکنندگان از اجناس موجود در جشنواره استقبال کرده و به تولید انبوه آنها کمک کنند.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان