۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین آقای استاندار، خرج باروت حاشیه سازان و فتنه گران نشوید
کد خبر: ۲۲۸۳۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

آقای استاندار، خرج باروت حاشیه سازان و فتنه گران نشوید

مدیریت ملاحظه کارانه استاندار فرصتی برای برخی بوجود آورده است که حاضرند در نشریات و رسانه‌های خود مانند رشیدی مطلق « نویسنده گستاخ وبی هویت به حضرت امام خمینی (ره ) » تخریب نماینده ولی فقیه را با مطامع دنیایی در دستور کار قرار بدهند.

آقای استاندار، خرج باروت حاشیه سازان و فتنه گران نشوید
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ روز پنجشنبه هفته گذشته، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام میهمان استان قزوین بود، اینکه دعوت ایشان از سوی چه شخص یا اشخاصی صورت گرفته باشد چندان مهم نیست.

در نظام جمهوری اسلامی ایران، وقت و زمان هر مسئول و کارگزاری باید صرف امور مردم شود، اگر خدای نکرده مسئولی برای دید و بازدید دوستان قدیمی و هم حزبی خود به جایی سفر نماید، هرگز اجازه نخواهد داشت تا از امکانات دولتی استفاده کند.

سفر  یک مسئول فی النفسه اگر برای حل یک مشکل و یا معضلی انجام گیرد مصداق عبادت است و اگر برای تفریح و تفرج و صرفا دید و بازدید دوستان انجام شود اگر چه گناه نیست بلکه صواب هم دارد، اما اگر در برگیرنده وقت مدیران شود و امکانات دولتی برای مشایعت او بسیج شود، همه مدیران در مقابل تک تک ثانیه‌های که صرف می‌شود، مسئول هستند اگر چه بسیاری از مدیران ما حساسیت رعایت وقت را ندارند.!! اما روزی در محضر الهی پاسخگوی عمل خود خواهند بود.

اتفاقات و حاشیه‌های پیرامون سفر حجت الاسلام ناطق نوری به استان و حضور در شورای اداری از چند منظر قابل تحلیل و واکاوی است.

اولا – تشکیل شورای اداری در هر استان فرصتی مغتنمی است که ماهیت رسیدگی به امور اجرایی و سیاسی استان را دارد و محل تبادل نظر و پیشنهادات مدیران است و اگر هم یک شخصیت کشوری برای رضای خدا و در جهت خدمت به مردم به جمع اعضای شورای اداری افزوده شود، قطعا برای تصمیم گیری تاثیرگذار خواهد بود، اما اگر برای رضایت دوستان گرمابه گلستانی خود، منشاء دو دستگی و حاشیه سازی شود، باید پاسخگوی خدا و مردم باشد.

دوما- دعوت از شخصیت‌ها و ترکیب اعضای شرکت کننده در شورای اداری استان، نباید تابع میل و هوای درونی استاندار و یا ریاست شورای اداری باشد. زیرا اگر هر فرد غیر مسئولی در جلسه شورای اداری شرکت کند، ترکیبی تشکیل خواهد شد که همیشه محل مناقشه و زد و بندهای سیاسی و طایفه ای خواهد بود و برخی شهروندان را به درجه یک و دو تبدیل خواهد کرد.

ثالثا – دعوت از برخی افراد رد صلاحیت شده و افراد غیرمسئول وابسته به باندهای قدرت و ثروت در شورای اداری چه توجیهی می‌تواند داشته باشد و اگر رفاقت و دوستی افراد سبب دعوت و شرکت این افراد در شورای اداری شده است، قطعا جناب آقای ناطق نوری دوستان صمیمی و خوبی در جناح مقابل هم داشت و چرا از آنها دعوت به عمل نیامد.

رابعا –آقای استاندار با سفر یک شخصیت سیاسی « رفیق رد صلاحیت شده‌ها» اختیار و عنان خود را برای تشکیل شورای اداری ازکف می‌دهد و ناچار به دعوت از افراد نشسته در کنج عزلت می‌شود که این دور از قائده اصول حرفه ای مدیریت است!

خامسا – رفتارهای زیکزاکی و مارپله ای برای یک مدیر استانی شایسته نیست و نوعا برای زیر مجموعه او نیز بدآموزی دارد.

اگر شخصی توانست در همه دوره‌های مدیریتی سرسفره انقلاب بنشیند و بدون در نظر گرفتن اعتقادات و آرمان‌های انقلاب با همه سلایق سیاسی « از مهرورزان دولت نهم و دهم تا افراد طرفدار حزب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی » کنار بیاید، خود را با هوش و زرنگ نداند، زیرا اینگونه رفتارها روزی از سوی مردم قضاوت خواهد شد.

اما یک توصیه – جناب استاندار محترم باید توجه داشته باشد که برخی افراد نان به نرخ روز می‌خورند و امروز برای حفظ پست و مقام در کنار افراد حامی فتنه گران برای شما کف می‌زنند و روزی هم برای دیگران کف می‌زدند!!

به شما توصیه داریم که به کف زدن‌های محدود برخی افراد و مهره‌های کنار افراد رد صلاحیت شده غره نشوید و بدانید که در« دارالمومنین قزوین» ولایت مداران زیادی هستند که حاضرند در راه استمرار ارزش‌ها و حفظ میراث گرانقدر شهدا، از جان هم مایه بگذارند و در مقابل تنش آفرینان و حاشیه سازان غیرمسئول ایستادگی کنند.

خویشتن داری مومنین ولایت مدار استان را در این برهه از زمان، بحساب انفعال و سرخوردگی نگذارید. قطعا مردم ولایت مدار استان با درک شرایط کشور و ایجاد فرصت برای خدمت گذاری به مردم برای دولتمردان، دندان بر جگر گذاشته و با صبر، شرایط را تحمل می‌کنند تا استان دچار تنش و حاشیه نشود.

آقای همتی، سابقه گذشته برخی افراد حامی فتنه گران در این استان مشخص است و علی رغم تاکیدات حضرت امام خامنه ای عزیز برای کسب بصیرت، این قماش شیفته زر و زور هرگز حاضر نشدند که برائت خود را از فتنه گران و سران آنها اعلام کنند و مدیریت ملاحظه کارانه شما امروز فرصتی برای آنها بوجود آورده است که حاضرند در نشریات و رسانه‌های خود مانند رشیدی مطلق « نویسنده گستاخ و بی هویت به حضرت امام خمینی (ره ) » تخریب نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم و انقلابی قزوین را با مطامع دنیایی در دستور کار قرار دهند.

آقای استاندار هوشیار باشید که خرج باروت مجدد حاشیه سازان و فتنه گران در استان نشوید.
انتهای پیام/2002
منبع: شهر مینو 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان