۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رژه موتوری نیروهای مسلح همزمان با آغاز دهه فجر اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۲۸۲۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی:

رژه موتوری نیروهای مسلح همزمان با آغاز دهه فجر اجرا می‌شود

جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: سه شنبه ۱۲بهمن با هماهنگی نیروهای مسلح رژه موتوری از محل لشگر ۱۶ زرهی تا مزار شهدا قزوین انجام می‌شود.

رژه موتوری نیروهای مسلح همزمان با آغاز دهه فجر اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، نشست خبری تشریح برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح در دهه فجر پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در قرارگاه فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد.
امیر سرتیپ دوم بهنام پیری، جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی در این نشست ابراز کرد: در قزوین 22 کمیته برای بزرگداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود که کمیته نیروهای مسلح یکی از آن‌هاست.
وی افزود: هدف از اجرای برنامه‌های دهه فجر، زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام خمینی و شهدا، عهد و پیمان مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حمایت و حضور در صحنه، انتقال وقایع و رشادت‌ها به نسل جوان است.
امیر پیری در خصوص برنامه‌های ستاد مشترک نیروهای مسلح، عنوان کرد: سه شنبه 12 بهمن با هماهنگی نیروهای مسلح رژه موتوری از محل لشگر 16 زرهی تا مزار شهدا قزوین انجام می‌شود و پس از آن نیز فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح با امام جمعه قزوین دیدار می‌کنند.

هدف از برگزاری جشن انقلاب، زنده‌ نگه داشتن یاد امام و شهداست

جانشین قرارگاه عملیاتی 16 زرهی اعلام کرد: در 13 بهمن ماه مراسمات داخلی ناجا، سپاه و ارتش برگزار ‌می‌شود.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در 6 رشته، برگزاری جشن دهه فجر، برگزاری کلاس‌های بصیرت افزایی، مسابقه نقاشی کودک برای فرزندان کارکنان ارتش، برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقه و آذین‌بندی پایگاه‌ها از جمله برنامه‌های داخلی لشگر 16 زرهی قزوین است.
امیر پیری عنوان کرد: در روز 14 بهمن غبار روبی گلزار شهدا انجام می‌شود و در این مراسم یک بالگرد 214 هوانیروز مزار شهدا را گلباران می‌کند، همچنین صبح پنجشنبه زیارت عاشورا در تمام پایگاه‌های نیروهای مسلح قرائت می‌شود.
وی ادامه داد: در 16 بهمن ماه کارکنان نیروهای مسلح به صورت گسترده در نماز جمعه شرکت خواهند کرد و در 16 بهمن نیز از پرستاران و به‌یاران نمونه نیروهای مسلح تقدیر خواهد شد.
این مسئول نظامی ابراز کرد: در 17 بهمن ماه نیروهای مسلح با خانواده شهدا دیدار خواهند کرد و 18 بهمن نیز سخنرانانی به دانشگاه‌ها و مدارس اعزام می‌شوند.
امیر پیری گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقه دومیدانی و حضور گسترده در راه‌پیمایی از دیگر برنامه‌های نیروهای مسلح در دهه فجر می‌باشد.
وی در پایان اعلام کرد: هر بخش از نیروهای مسلح به شکل مجزا نیز برنامه‌های درون سازمانی برگزار خواهند کرد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان