۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نمایش چهار قفل در دهه فجر به روی صحنه می‌رود
کد خبر: ۲۲۸۲۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

نمایش چهار قفل در دهه فجر به روی صحنه می‌رود

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایش "چهارقفل" به کارگردانی میثم ملازینل از تولیدات حوزه هنری قزوین به روی صحنه خواهد رفت.

 نمایش چهار قفل در دهه فجر به روی صحنه می‌رود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایش "چهارقفل" نوشته پویان اصغری به کارگردانی میثم ملازینل (از تولیدات حوزه هنری قزوین) به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش با موضوع کشف حجاب و مبارزات مردم به ویژه زنان در حفظ ارزش‌های دینی است، "چهار قفل" حکایت نذر سالیانه زنی است که خود را ملزم به انجام آن می‌داند. (زهرا) در حال تدارک ادای نذر سالیانه خود است که با مخالفت همسرش(نادر) مواجه می‌شود. نادر هر روز درب خانه را چهار قفله می‌کند و زهرا غافل از اینکه همسرش بیرون آن درب مشغول چه کاریست. وی روزی تصمیم می‌گیرد برای خرید وسایل نذر از خانه بیرون بزند تا اینکه ...
این نمایش از 15 تا 22 بهمن همه روزه از ساعت 20 در سالن کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قزوین(واقع در فلکه دوم شهرک کوثر) به روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش لیلا شاقلانی و میثم گوردزی به هنرنمایی و ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است؛ چهار قفل در دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در بخش کارگردانی، نمایشنامه نویسی و بازیگری زن، مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان