۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۵ هزار برنامه همزمان با دهه فجر در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۲۸۱۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

۵ هزار برنامه همزمان با دهه فجر در قزوین برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امسال بیش از ۵ هزار برنامه مختلف برای برگزاری جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان تدارک دیده شده است.

۵ هزار برنامه همزمان با دهه فجر در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، نشست مطبوعاتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان صبح امروز(یکشنبه) به منظور تشریح برنامه‌های ایام‌ دهه مبارک فجر در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

حجت الاسلام علی قابل در این نشست اظهار کرد: ۳۸ سال از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما وارد سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌شویم که هر سال در این ایام جشن‌هایی به همین مناسبت در سراسر کشور برگزار می‌شود‌.

وی افزود: در استان قزوین ستاد دهه مبارک فجر از نیمه آذر ماه سال جاری همزمان با ستاد ۹ دی تشکیل شد و موضوع دهه مبارک فجر را نیز مطرح و تقسیم‌بندی برای اجرای برنامه‌ها انجام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: بر این اساس ۲۲ کمیته تشکیل و به همه شهرستان‌ها نیز ابلاغ شد و مشابه همین ستاد در شهرستان‌ها و بخش‌ها کمیته‌های ۱۸گانه تشکیل شد.

وی ادامه داد: امسال بیش از ۵ هزار برنامه مختلف برای برگزاری جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان تدارک دیده شده است.

قابل در ادامه به تشریح برنامه‌ها پرداخت و گفت: شروع برنامه‌ها با برگزاری رژه موتورسواران و خودروهای آژیردار نیروی نظامی و انتظامی در سطح شهر همزمان با ساعت ورود تاریخی حضرت امام به میهن اسلامی است که آغاز حرکت از مقابل قرارگاه عملیاتی ۱۶ زرهی و پایانی در گلزار شهدا می‌باشد.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن عزیز اسلامی، همزمان با سراسر کشور در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه به صورت نمادین و سمبلیک در گلزار شهدای قزوین با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در اولین پنج‌شنبه دهه فجر، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم و محافل انس با قرآن و مفاهیم قرآن و برگزاری همایش‌های قرآنی از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

وی در ادامه بیان کرد: مراسم گلبانگ انقلاب راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح روز ۱۲ بهمن در سطح کلیه مدارس شهری و روستایی استان و به صورت ویژه در سالن ورزشی ۲۲ بهمن آموزش و پرورش ناحیه ۲ قزوین با حضور ۴ واحد آموزشی و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

قابل در پایان عنوان کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی و فرهنگی، نشست حلقه‌های صالحین، نشست‌های روشنگری و بصیرت و بازخوانی مکتب امام خمینی(ره) در طول دهه فجر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان