۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نخستین دوره آموزشی طراحی محصولات صنایع دستی برگزار شد
کد خبر: ۲۲۸۱۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ساعت: ۸:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به همت سازمان میراث فرهنگی استان قزوین؛

نخستین دوره آموزشی طراحی محصولات صنایع دستی برگزار شد

به همت سازمان میراث فرهنگی استان قزوین نخستین دوره آموزشی طراحی محصولات صنایع دستی برگزار شد.

نخستین دوره آموزشی طراحی محصولات صنایع دستی برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ به منظور ارتقای کیفی طراحی محصولات تولیدی صنایع دستی، اولین "دوره آموزشی طراحی محصول "ویژه کارشناسان و هنرمندان صنایع دستی به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و همراهی دانشگاه الزهرا در محل موسسه آموزش هتلداری و گردشگری میزبان برگزار شد.

این دوره آموزشی پیرو مذاکرات صورت گرفته بین دو نهاد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و دانشگاه الزهرا جهت بهره‌وری از اساتید آکادمیک برای آموزش‌های تخصصی به مدت 32 ساعت در دو نوبت صبح و بعدازظهر اجرا و در آن 15 نفر از هنرمندان و کارشناسان صنایع‌دستی در رشته‌های فلز، چوب، سفال و شیشه در این دوره اموزشی شرکت دارند.

دوره اموزشی طراحی محصولات صنایع دستی با حضور اساتید برجسته دانشگاه هنر به صورت تئوری و عملی برگزار و در آن به موضوعاتی چون درآمدی بر اصول و مبانی و ارزش های پایه دیزاین، درآمدی بر روش‌های خلاقیت در دیزاین محصولات صنایع دستی، درآمدی بر مبانی برندسازی در محصولات صنایع دستی و بررسی تجربه های جهانی موفق در زمینه دیزاین محصولات صنایع دستی پرداخته می‌شود.

شایان ذکر است؛ نخستین جلسه این دوره آموزشی در تاریخ 6 بهمن برگزار و جلسات آتی آن در تاریخ‌های 13 و 20 بهمن ماه سال جاری در محل موسسه آموزش هتلداری و گردشگری میزبان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان