۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی; مصرفی نداشتند!+ عکس
کد خبر: ۲۲۸۰۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۹ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

چندین تن پرتغال به دریا ریخته شد؛

یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی; مصرفی نداشتند!+ عکس

یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: این پرتقال‌ها را دولت خریداری کرده و چون مصرفی نداشت، آن را به رودخانه ریختند.

 یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی; مصرفی نداشتند!+ عکس
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی درباره تصاویر و خبرهایی مبنی بر اینکه پرتقال‌های یخ زده به رودخانه تجن منتهی به دریای خزر ریخته شده بود و موج آب، آنها را به ساحل دریای خزر در استان مازندران آورده است، گفت‌: این پرتقال‌ها با توجه به سرمای اخیر و یخ زدگی آنها در حمایت از تولیدکنندگان و تولید ملی از باغداران خریداری شده است و از آنجاکه هیچ گونه مصرفی نداشتند به دریا ریخته شده‌اند.

وی افزود: این پرتقال‌های یخ زده را سازمان تعاونی روستایی به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی خریداری کرده و میزان دقیق این خرید و چگونگی آن در اختیار این سازمان است.

البته برخی از خبرها حکایت از آلودگی دریای خزر داشت که باید دید چرا وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی به عنوان مجری این طرح پرتقال‌های یخ زده را به دریا ریخته‌اند؟

شایان ذکر است سال گذشته نیز دولت در اقداماتی مشابه سیب زمینی و برخی دیگر از محصولات کشاورزی را جهت تعدیل قیمت‌ها دفن کرده بود!! این در حالی است که این محصولات به فرض غیر قابل استفاده بودن در صنایع غذایی (همچون شرکت های ساخت کنسانتره میوه)، در کارگاه های تولید ورمی کمپوست کاملا قابل استفاده‌اند.

انتهای پیام/7003

منبع: راه دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان