۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ژلاتین تولیدی ما نشان "حلال داخلی" را دریافت کرده‌ است
کد خبر: ۲۲۸۰۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۹ ساعت: ۱۴:۵۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی ژلاتین حلال قزوین:

ژلاتین تولیدی ما نشان "حلال داخلی" را دریافت کرده‌ است

رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی ژلاتین حلال عنوان کرد: محصول ما نشان حلال داخلی دریافت کرده‌ است و تلاش می‌کنیم تا نوع کامل‌تر این نشان را نیز دریافت نماییم.

ژلاتین تولیدی ما نشان "حلال داخلی" را دریافت کرده‌ است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ ناصر رقابی، رئیس هیئت مدیره شرکت تولیدی ژلاتین حلال پیش از ظهر امروز(شنبه) در این دیدار آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین از این شرکت اظهار کرد: ژلاتین از جمله محصولات مهم و استراتژیک است که در صنایع مختلف از جمله صنعت داروسازی، صنایع غذاسازی (لبنیات، نوشابه‌ها، شکولات و شیرنی)، نظامی و کاغذ به کار می‌رود و جایگزینی هم ندارد.

وی تصریح کرد: ژلاتین از منابع مختلفی به دست می‌آید و منبع اصلی آن که به وفور در خارج از آن استفاده می‌شود، استحصال این محصول از پوست خوک است و منبع دیگر آن استخوان و پوست گاو است که در کارخانه ما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رقابی با بیان اینکه این شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان هم به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: ما به دست توانمند کارشناسان و متخصصان داخلی به تکنولوژی تولید ژلاتین از صفر تا صد دست یافته‌ایم.

رئیس هیئت مدیره شرکت تولیدی ژلاتین حلال تأکید کرد: متأسفانه امروز واردات بی رویه نوع مشکوک به حرامِ ژلاتین، تولید داخلی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

این مسئول گفت: فرایند تولید ژلاتین خوکی به دلیل اینکه یک پنجم کمتر از نوع ژلاتین گاوی زمان می‌برد، بسیار ارزان‌تر به بازار عرضه می‌شود و به خاطر این‌که در این شرکت ما ژلاتین گاوی تولید می‌کنیم، به لحاظ قیمت تمام شده نمی‌توانیم با محصول وارد شده رقابت کنیم.

وی اظهار کرد: ما هیچ نوع کمک مالی از مسئولان نمی‌خواهیم و تنها خواسته ما این است که از واردات ژلاتین مشکوک به خوکی که با قیمت بسیار ارزان وارد کشور می‌شود، جلوگیری کنند تا محصول حلال ما که توسط متخصصان داخلی تولید می‌شود، بازار فروش خود را پیدا کند.

رقابی تصریح کرد: محصول ما نشان حلال داخلی دریافت کرده‌ است و تلاش می‌کنیم تا نوع کامل‌تر این نشان را نیز دریافت نماییم و چیزی که در حال حاضر ضروری است، بسط و گسترش ضروری بودن نشان حلالی که توسط ایران صادر می‌شود، برای محصولات وارداتی است.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان