۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دهه‌فجر با گلباران قدمگاه نمادین ورود امام‌ آغاز می‌شود
کد خبر: ۲۲۸۰۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۹ ساعت: ۱۴:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد قزوین:

دهه‌فجر با گلباران قدمگاه نمادین ورود امام‌ آغاز می‌شود

همزمان با آغاز دهه‌فجر، مراسم استقبال و گلباران قدمگاه نمادین ورود حضرت امام ‌خمینی(ره) در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

دهه‌فجر با گلباران قدمگاه نمادین ورود امام‌ آغاز می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صبح امروز در جلسه این اداره اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه‌فجر مراسم استقبال و گلباران قدمگاه نمادین ورود امام‌خمینی(ره) در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه که با هدف بزرگداشت یاد و خاطره‌ حضرت امام خمینی(ره) و یادآوری سالروز ورود امام راحل به ایران که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 شد، همه ساله به صورت نمادین در گلزارهای شهدی سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: این مراسم روز سه‌شنبه، 12 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه‌فجر از ساعت 9:30 صبح در گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تجدید بیعت با امام(ره) و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی از اهداف ویژه این برنامه می‌باشد، افزود: در این مراسم، برنامه‌هایی مانند اجرای مارش نظامی و گلباران تصویر ورود حضرت امام(ره) برگزار می‌شود.

حقایق‌پور گفت: این برنامه، با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مختلف استان، نیروهای مسلح و دانش‌آموزان برپا می‌شود.

وی افزود: همچنین در روز یاد شده، جمع کثیری از نیروهای نظامی و انتظامی در قالب گروه موتورسواران از ساعت 8:30 صبح در مقابل لشگر 16 زرهی اجتماع کرده و پس از طی کردن مسیرهای بلوار شهید بهشتی، میدان سرداران، بلوار میرعماد، خیابان نادری، میدان آزادی و خیابان شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور یافته و در مراسم فوق شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان