۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین منزل مسکونی در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای قزوین در آتش سوخت+عکس
کد خبر: ۲۲۸۰۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۹ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

امروز؛

منزل مسکونی در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای قزوین در آتش سوخت+عکس

ریيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرد قزوين از آتش‌سوزی منزل مسکونی واقع در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین خبر داد.

منزل مسکونی در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای قزوین در آتش سوخت+عکس
رضا خسروبیگی رییس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۶:۲۰ امروز از آتش سوزی یک باب منزل مسکونی ویلایی واقع در بلوار آیت الله خامنه ای قزوین خبر داده شد.

وی در ادامه افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره یک ، ۲ و هفت این سازمان در محل حاضر و مشاهده کردند منزل مسکونی دچار حریق شده و شعله های آتش و دود غلیظ به سرعت در حال سرایت به اطراف و سایر قسمتهای منزل است.

خسروبیگی با اشاره به شدت بالای حریق گفت: آتش‌نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل با قطع جریان برق و گاز نسبت به ایمن سازی محل اقدام نمودند و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش نشانی وارد منزل شده و پس از شناسایی کانون حریق در قسمت آشپزخانه در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفاء شعله های سرکش آتش اقدام نمودند.

وی عنوان کرد: به دلیل حجم زیاد دود موجود در ساختمان، آتش نشانان به طور همزمان نسبت به انجام عمل تهویه و جستجو اتاق‌ها نیز اقدام کرده و پس از اطمینان از خالی بودن منزل و اطفاء کامل آتش سوزی و تخلیه دود به ماموریت خود پایان دادند.

این مسئول در پایان اضافه کرد: در این حادثه خوشبختانه به هیچ کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش سوزی نیز توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان