۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مه‌گرفتگی و کاهش دید در محور مواصلاتی استان/ به ۲ بیمار بدحال امدادرسانی شد
کد خبر: ۲۲۷۹۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۹ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون راهداری اداره كل حمل و نقل جاده‌ای قزوين خبرداد:

مه‌گرفتگی و کاهش دید در محور مواصلاتی استان/ به ۲ بیمار بدحال امدادرسانی شد

معاون راهداری اداره كل راهداری استان قزوين از امدادرسانی به ۲ بیمار بدحال خبرداد و عنوان کرد: هم اکنون در اكثر محورهای مواصلاتی استان قزوين شاهد مه گرفتگي و كاهش ديد افقي هستيم.

مه‌گرفتگی و کاهش دید در محور مواصلاتی استان/ به ۲ بیمار بدحال امدادرسانی شد
جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره آخرين وضعيت راه‌های استان قزوين اظهار کرد: از روز گذشته(جمعه) بارش برف در گردنه‌های آوج واقع در محور قزوین-همدان، کوهین واقع در محور قزوین -رشت، هجیب واقع در محور بوئین زهرا-ساوه، قسطین لار واقع در محور قزوین-الموت و طالقان واقع در محور آبیک طالقان بارش برف ادامه دارد و تردد در این محورها بطور عادی است.

معاون راهداری اداره كل حمل و نقل جاده ای استان قزوين در ادامه افزود: در محور بهرام آباد واقع در محور قزوین- بهرام آباد به علت بارش برف و کولاک حرکت با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

حق لطفی خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در عملیات راهداری روز گذشته تاکنون ۱۳۰۰ تن ماسه و نمک در محورهای مواصلاتی استان مصرف شده است.

معاون راهداری اداره كل حمل و نقل جاده‌ای قزوين اذعان کرد: هم اکنون در اكثر محورهای مواصلاتی استان قزوين شاهد مه گرفتگي و كاهش ديد افقي هستيم.

وی توصیه کرد: رانندگان عزيز باتوجه به شرایط جوی محورهای مواصلاتی استان و کاهش دید افقی، لازم است رانندگان نکات ایمنی اعم از رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و استفاده از چراغ مه شکن را مورد توجه قرار دهند.

امدادرسانی به روستاهای آوج ادامه دارد
این مسئول درباره وضعیت امدادرسانی به مردم در روستاهای استان ابراز کرد: امداد رسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به ۲ بيمار بدحال طی بارش برف شب گذشته(جمعه) صورت گرفت.

وی ادامه داد: شب گذشته، مديريت بحران استان گزارشی مبنی بر بازگشایی محورها و امداد رسانی به ۲ بيمار بدحال ارائه داد که يك بيمار در روستای وروق آوج واقع در محور قزوين- همدان و يك مادر باردار در روستای لطر واقع در بخش الموت غربی قرار داشتند.

حق لطفی تصریح کرد: اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوين با اعزام دو دستگاه لودر در مسيرهای مذكور پس از عمليات برف روبی و بازگشایی اين دو مسير با همكاری نيروهای امدادی و مركز فوريت‌های پزشكی در آوج و جمعيت هلال احمر در الموت غربی به اين دو بيمار امداد رسانی صورت گرفت.

وی یادآور شد: همچنین در منطقه آوج عوامل راهداری این منطقه تاکنون موفق به آزادسازی 50 خودرو گرفتار در برف و اسکان 30 مسافر نیز شده اند که شرایط خدمات رسانی به روستاهای اطراف ادامه دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان