۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اعلام آمار غیرواقعی از وضعیت اقتصادی بی‌انصافی در حق مردم است
کد خبر: ۲۲۷۸۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۸ ساعت: ۱۶:۱۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت شال:

اعلام آمار غیرواقعی از وضعیت اقتصادی بی‌انصافی در حق مردم است

امام جمعه موقت شال گفت: ارائه آمار دروغ و غیرواقعی به مردم بی‌انصافی است، در شرایطی که با تورم قیمت‌ها مواجه هستیم دولت سخن از مهار تورم به میان می‌آورد در صورتی که مردم در زندگی و سر سفره خود نشانی از کاهش تورم نمی‌بینند.

 اعلام آمار غیرواقعی از وضعیت اقتصادی بی‌انصافی در حق مردم است
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام حاج شيخ هاشم عاملي، امام جمعه موقت شهر شال در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار کرد: ما در طول تاريخ انقلاب اسلامي فضایی را نداشته‌ايم كه وزيري علني بگويد اين قرارداد محرمانه است.

وی در ادامه افزود: امروز قرارداد نفتي یا قرارداد خريد هواپيما را محرمانه اعلام می‌کنند البته این محرمانه بودن هم برای مردم و هم براي نظام است، وقتی قراردادی برای مسئولان دیگر نظام هم محرمانه باشد شرایط بررسی نقاط ضعف و قوت آن مغفول می‌ماند.

عاملی تصریح کرد: شنیده شده آقاي ظريف مي‌گفت در مذاکرات برجام، برادر آقاي رئيس جمهور كنار من قرار داشت و مي‌گفت زودتر مسائل را حل کنید و نتيجه برجام اين شد.

امام جمعه موقت شال خاطرنشان کرد: سخنان مقام معظم رهبري براي ما ملاك است بنابراین وقتي ايشان مي‌گویند بايد كاري انجام شود ما نیز اطاعت مي‌كنيم، چراکه ما سرباز نظام و انقلاب هستيم.

عاملی در ادامه تصریح کرد: دولت باید در مقابل عملکرد خود پاسخگو باشد اما وقتی گفته می‌شود مذاكرات محرمانه است، قرارداد نفتي و قرارداد خريد هواپيما محرمانه است پس مردم چه كاره هستند و چرا نباید از مسائل مطلع باشند؟

وی با تاکید بر اینکه مسئولين بايد برای مردم واضع و شفاف سخن بگویند، عنوان کرد: مسئولي كه خود را با مردم بيگانه بداند و از آنها فاصله بگیرد، خائن به ملت است.

امام جمعه موقت شال بیان کرد: اگر مذاكرات براي مردم نان نداشت اما در مقابل براي يك عده‌اي منفعت مالی زیادی داشت؛ بنابراين این افراد در مذاکرات دنبال اين بودند که منافع خودشان تامین شود وگرنه مذاكرات براي مردم چه نتایج و دستاوردهایی داشت؟

وی تصریح کرد: ارائه آمار دروغ و غیرواقعی به مردم بی‌انصافی است، در شرایطی که با تورم قیمت‌ها مواجه هستیم دولت سخن از مهار تورم به میان می‌آورد در صورتی که مردم در زندگی و سر سفره خود نشانی از کاهش تورم نمی‌بینند.

این مسئول در پایان گفت: مسئولان باید با مردم صادق باشند زیرا مدیران تا زمانی از پشتیبانی مردم برخوردارند كه با آنها صادق و شفاف باشد و دروغ تحويل ملت ندهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان