۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برای راه اندازی خانه جوانان در استان اعلام آمادگی می‌کنیم
کد خبر: ۲۲۷۷۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۸ ساعت: ۸:۲۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

برای راه اندازی خانه جوانان در استان اعلام آمادگی می‌کنیم

استاندار قزوین اعلام کرد: برای راه اندازی خانه جوانان در استان اعلام آمادگی می‌کنیم و پیگیری لازم را انجام خواهیم داد تا در آینده‌ای نزدیک این بخش افتتاح شود.

 برای راه اندازی خانه جوانان در استان اعلام آمادگی می‌کنیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، نشست صمیمانه مسئولین هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد با وزیر ورزش و جوانان، روز گذشته(پنجشنبه) در استانداری قزوین برگزار شد.

فریدون همتی، استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: جامعه‌ای که بخواهد در مسیر سعادت پیش رود باید مبنای اداره کشور را خواست مردم قرار دهد و صدای مردم را بشنود.

وی اضافه کرد: انتظارات مردم یک جامعه باید شنیده شود و با شناسایی درست نیازمندی‌های جامعه، به آن‌ها پاسخ مناسب داده شود.

استاندار قزوین گفت: جوانان و ورزشکاران جزو ارکان‌های موثر در جامعه هستند که نقش آن‌ها همیشه موثر و بی‌بدیل می‌باشد.

وی عنوان کرد: ما نیز در استان با همه محدودیت‌ها تلاش می‌کنیم در کنار جوانان باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم.

استاندار گفت: استان قزوین در ورزش‌های همگانی شاخص است که این روند باید حفظ و تقویت شود.

وی بیان کرد: قزوین استعدادهای خوبی در رشته‌هایی مانند والیبال، بسکتبال، فوتبال و رزمی دارد و که می‌توانند در لیگ‌های کشوری حضوری پررنگ داشته باشند.

همتی اعلام کرد: برای راه اندازی خانه جوانان در استان اعلام آمادگی می‌کنیم و پیگیری لازم را انجام خواهیم داد تا در آینده‌ای نزدیک این بخش افتتاح شود.

سرانه ورزشی در استان ۸۶ صدم سانتیمتر است
همچنین در ادامه این نشست محمد مشهدی آقایی، مدیرکل سازمان ورزش و جوانان قزوین در این نشست ابراز کرد: قزوین از گذشته مدال آورانی در سطح جهانی داشته است مانند محمد مهدی یعقوبی با دو مدال نقره در کشتی المپیک و احسان لشگری با مدال برنز ۲۰۱۲ لندن و کسب هفت مدال که برای اولین بار توسط ورزشکاران استان بدست آمد.

وی افزود: افزایش تعداد سمن‌ها از شش مورد به ۵۶ مورد، افزایش ۱۰۰ درصدی مصوبات ستاد جوانان استان، انتخاب قزوین به عنوان پایلوت طرح ملی به سوی آینده و اوقات فراغت نشان از توانمندی قزوین دارد.

مشهدی آقایی اعلام کرد: قزوین دارای ۵۱ هیئت ورزشی فعال و ۵۷ هزار و ۷۳۸ ورزشکار ساماندهی شده با ۶۳ قهرمان فراملی و ۲۹ تیم که در لیگ کشوری است.

وی عنوان کرد: با افزایش ۲۵ درصدی در کسب عناوین قهرمانی گام ارزشمندی در مسیر افزایش موفقیت‌ها برداشته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی در استان ۸۶ صدم سانتیمتر است و هم اکنون ۷۷ طرح نیمه تمام ورزشی وجود دارد که با تکمیل آن‌ها می‌توانیم به استاندارد سرانه ورزشی برسیم.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان