۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین سالن ۶ هزار نفری و پیست دو و میدانی نیازمند مساعدت مالی بیشتر است
کد خبر: ۲۲۷۷۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۸ ساعت: ۸:۱۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

سالن ۶ هزار نفری و پیست دو و میدانی نیازمند مساعدت مالی بیشتر است

نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: مجموعه سالن ۶ هزار نفری و پیست دو و میدانی که قرار بود در سفر رئیس جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص یابد به کمک بیشتری نیاز دارد.

سالن ۶ هزار نفری و پیست دو و میدانی نیازمند مساعدت مالی بیشتر است
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس عصر روز گذشته(پنجشنبه) در نشست صمیمی وزیر ورزش، رئیس، نائب رئیس و دبیران هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهارداشت: نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان قزوین برای حمایت از وزارت ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس تلاش زیادی می‌کنند.

وی افزود: مالیات سیگار که قبلا حذف شده بود دوباره وضع شد و تعرفه سیگار خارجی ۴۰ درصد افزایش یافت تا این هزینه به همراه سهم ۲۷ صدم درصدی از ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یابد.

محمدی تاکید کرد: مولفه‌ها و بودجه خوبی در برنامه ششم توسعه برای وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته که با آن می‌توان به حل برخی مشکلات جوانان و ورزش امیدوار بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اعلام کرد: مجموعه سالن 6 هزار نفری و پیست دو و میدانی که قرار بود در سفر رئیس جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص یابد به کمک بیشتری نیاز دارد.

وی در ادامه گفت: همچنین ۵ سالن ورزشی دیگر در مصوبات استانی وجود دارد که چند سالن هم با کمک بخش خصوصی ساخته خواهد شد و برخی سالن‌ها نیز با اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی تکمیل و آماده افتتاح می‌شود.

تاسیس خانه جوان از مطالبات جدی سمن‌های جوان قزوین است
محمدی عنوان کرد: سالن شهید رجایی قزوین از سال 86 بر اساس مصوبه دولت به سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی واگذار شد که درخواست داریم قبل از سند خوردن، این ملک مجددا به مالکیت اداره ورزش درآید تا بخشی از هزینه‌های ورزشی شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی درباره ارزش مالی سالن شهید رجایی گفت: این ورزشگاه با موقعیت ملکی خوبی که دارد می‌تواند با ایجاد فضاهای تجاری بخشی از نیازهای مالی خود را تامین کند.

وی بیان کرد: رفع نواقص استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری، سرپوشیده شدن دیواره سنگ نوردی و حل مشکلات هیئت‌های ورزشی می‌تواند کمک بزرگی به جامعه ورزشی قزوین باشد که با دست خالی امور را اداره می‌کنند.

محمدی اعلام کرد: در قزوین 60 هزار نفر ورزشکار بیمه شده وجود دارد که ۱۴۲۰ اعزام انفرادی و ۲۴۳ اعزام تیمی صورت گرفته و همچنین 83 مسابقه لیگ رفت و برگشت در قزوین اجرا شده است.

وی بیان کرد: باید برای بانوان نیز فضاهای مخصوص ورزشی تخصیص داده شود تا هیئت‌های ورزشی بانوان به شاکله قوی‌تری دست یابند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تاسیس خانه جوان از مطالبات جدی سمن‌های جوان قزوین است.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان