۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عده‌ای در فضای غبارآلود سیاسی استان در حال غارت بیت‌المال هستند
کد خبر: ۲۲۷۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۷ ساعت: ۱۸:۱۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

عده‌ای در فضای غبارآلود سیاسی استان در حال غارت بیت‌المال هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باندهای اقتصادی در فضاهای سیاسی خود را بزک کرده تا مردم را فریب دهند که دارند کارهای سیاسی می‌کنند در حالی که مشغول غارت بیت‌المال و پر کردن کیسه‌های خود هستند.

عده‌ای در فضای غبارآلود سیاسی استان در حال غارت بیت‌المال هستند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه شورای اداری استان که با حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه حجت‌الاسلام ناطق نوری ریاست دفتر بازرسی نهاد مقام معظم رهبری را بر عهده دارند باید واقعیت‌های این استان را به طور جدی مطرح می‌کردیم اما متاسفانه فرصت کوتاه است، با وجود این محدودیت‌ها به چند نکته مهم اشاره می‌کنم.

وی افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر ۳ عنصر اساسی ایمان مردم، وحدت و ولایت فقیه به پیروزی رسید که با قرارگیری این عناصر کنار یکدیگر، خداوند متعال امدادهای الهی را به عنوان پاداش عطا کردند که این مورد گاها مورد غفلت قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت قهرمان ایران دو رسالت مهم برپایی تمامیت دین و برقراری عدالت که از مهم‌ترین دلایل ظلم‌ستیزی و انقلاب مردم بود را پیش رو داشتند.

عابدینی ادامه داد: حکومت‌ها شاید بتوانند با کفر کامل باقی بمانند اما با ظلم هرگز ماندگار نیستند، مسوولین باید کاری کنند که مردم در همه جا عنصر عدالت را با تمام وجود خود احساس نمایند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید بستر اجرای به نحو احسن عدالت را فراهم کنیم، ابراز کرد: وقتی مردم بی‌عدالتی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ببینند تلخی ظلم‌های گذاشته را برای آن‌ها تداعی خواهد کرد.

وی خطاب به حجت‌الاسلام ناطق نوری یادآور شد: نفوذ ظالمانه و منفعت طلبانه باندهای اقتصادی در پوشش فضاهای غبارآلود سیاسی عامل بیماری اقتصادی در استان قزوین است.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: باندهای اقتصادی در فضاهای سیاسی خود را بزک می‌کنند تا مردم را فریب دهند که دارند کارهای سیاسی به نفع مردم انجام می‌دهند در حالی که مشغول پر کردن کیسه‌های خود بوده و حساب‌های بانکی خود را بالا می‌برند و عملا دست به غارت اموال بیت‌المال می‌زنند که این از دردهای جدی استان قزوین است.

عابدینی در پایان تاکید کرد: نفوذ ظالمانه و منفعت طلبانه باندهای اقتصادی با سوء استفاده از فضاهای سیاسی به منافع مردم لطمه‌های جدی می‌زنند و این موجب خالی ماندن سفره مردم و کاهش اشتغال، رکود کارخانه‌ها و نچشیدن طعم عدالت توسط مردم می‌شود.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان