۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین همسر و دختر فریدون مهره‌های جدید فساد مالی کشور
کد خبر: ۲۲۷۷۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۷ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

هردم از این باغ بری می رسد؛

همسر و دختر فریدون مهره‌های جدید فساد مالی کشور

اقدامات برادر رییس جمهور تذکر کتبی ۴۶ نماینده مجلس و ۱۰۴ تشکل دانشجویی به رییس جمهور کشور را به دنبال داشت،اما در این مدت پاسخی جز سکوت از رییس جمهور کشور و برادر محترمشان دریافت نکردیم؛

همسر و دختر فریدون مهره‌های جدید فساد مالی کشور
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ چندی پیش در کره جنوبی شاهد آن بودیم که رییس جمهور آن کشور به دنبال افشای دخالت های یکی از دوستانش در امور کشور و سوءاستفاده مالی و رشوه گیری او این رییس جمهور از سمتش بر کنار شده و مردم و مسئولان این کشور چه تظاهرات ها و شلوغ کاری ها که بابت یک فساد مالی ساده به راه نینداختند.

آن زمان بود که با خودمان گفتیم این چشم بادامی‌ها چه قدر سوسول تشریف دارند باید دعوت کنیم یک سر به مملکت ما بیایند تا کمی جنبه و سعه صدر بیاموزند مملکتی که در آن خانوادگی می خورند و می‌برند و تازه به درجه رفیع ذخیره نظامی نائل می‌شوند اینها دیگر بی سوادی بی شناسنامگی را از حد گذرانده اند.

اصلا اینها را ولشان کنید بیایید از مملکت خودمان بگوییم که بهشتی شده برای ذخایر نظامی که گاها به اتفاق خانواده در عرصه جهاد اختلاسی حضور دارند.

راستش را بخواهید هنوز درگیری‌هایمان با این موضوع که فریدون اسم است یا فامیل و چگونگی نسبت برادری فریدون و روحانی حل نشده بود که چشممان به تحقق شعار مبارزه با فساد دولت تدبیر و امید روشن شد و حال بعد از گذشت قریب به چهار سال و پشت سر گذاشتن اتفاقات متعدد علی الخصوص حضور چشمگیر جناب فریدون به اتفاق همسر و فرزندانشان این روشنی به جایی رسیده که دیگر داریم کور می شویم.

هنوز جریان حمایت فریدون از صدقی مدیر عامل خاطی بانک ملی که به لطف برادر رییس جمهور بر مسند نجومی بگیر های بانک رفاه نشسته بود،واردات روغن پالم که کلی هم خاصیت برایش ذکر شده بود و تقلید صدای رییس جمهور توسط همین برادر محترم فراموش نشده بود که اسنادی مبنی بر رابطه فریدون با ابربدهکاران کشور منتشر شد؛ابتدا اسنادی مبنی بر واریز مبالغ هنگفتی توسط شبدوست مالامیری دلال و بدهکار بزرگ بانکی به حساب کانادا و لندن مریم فریدون تک دختر حسین فریدون منتشر شد که گویا پس از این واریز به طور خیلی اتفاقی معاون ارزی-اعتباری و ریالی بانک ملت که به علت بدهی بالای مالامیری با پراخت وام به این شخص مخالف بود از کار برکنار می شود.
اسناد دیگری نیز وجود دارد که از ارتباط مالی قوی بین مالامیری و فریدون خبر می دهد همچون سندی از یک موسسه غربالگری سرطان که طی آن مالامیری با آذر غفوری همسر جناب فریدون(که هنوز هم دلیل حضورش در مذاکرات ژنو را نفهمیده ایم) همکاری داشته است.

چندی پیش نیز اسنادی مبنی بر واگزاری خانه ای ۱۶ میلیاردی توسط رسول دانیال زاده دیگر ابر بدهکار بانکی کشور به همسر فریدون منتشر شد که به قول یکی از نمایندگان مجلس نمی دانیم ردّ مظالم بوده یا نذر حضرت عبد العظیم که آقای دانیال زاده به همسر جناب فریدون پرداخت کردند.



این اقدامات برادر رییس جمهور تذکر کتبی ۴۶ نماینده مجلس و ۱۰۴ تشکل دانشجویی به رییس جمهور کشور را به دنبال داشت،اما در این مدت پاسخی جز سکوت از رییس جمهور کشور و برادر محترمشان دریافت نکردیم؛سکوتی که خود مهر تاییدی بر صحت فساد مطرح شده است و از آن جایی که این جناب فریدون در هر همایش رویدادی به عنوان نماینده رییس جمهور حضوری چشمگیر داشتند در واقع از افراد نزدیک و دست راست رییس جمهور محسوب می شوند و این جا باور این موضوع که رییس جمهور هم از اعمال برادرشان مطلع نباشند کمی سخت می شود.

از سکوت رییس جمهور که بگذریم جناب نوبخت پس از مدت ها سکوت بالاخره در پاسخ به خبرنگاری که درباره فساد برادر رییس دولت پرسیده بود با ماله معروفشان وارد عمل شدند و با گفتن سخنانی از استقلال قوه قضائیه بار دیگر هنر ماست مالی سخنگوی توانمند دولت محترم را به رخ همگان کشیدند.

در نهایت هم باید بگویم که این حسن و حسین در سمنان بچه های عاقل و سر به زیری بودند و خارج از سمنان اسیر دوست ناباب و فساد و سیاسی بازی و این گرفتاری ها شدند مخلص کلام این که اشتباهات برخی مسئولان را به مردم شهر و دیارشان نسبت ندهیم که این به دور از اخلاق و انصاف است.

به امید روزی که شاهد تحقق شعار عدالت و مبارزه با فساد فاسدان باشیم و به امید ظهور مردی که با آمدنش ریشه ظلم و فساد خشک می شود.
انتهای پیام/2002

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان