۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جلالی; در فضای مجازی بابت منشا به ما بد و بیراه می گویند/ برای شکست استقلال باید با تمرکز بازی کنیم
کد خبر: ۲۲۷۷۰۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جلالی; در فضای مجازی بابت منشا به ما بد و بیراه می گویند/ برای شکست استقلال باید با تمرکز بازی کنیم

سرمربی پیکان گفت: می‌خواهیم مقابل استقلال خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

جلالی; در فضای مجازی بابت منشا به ما بد و بیراه می گویند/ برای شکست استقلال باید با تمرکز بازی کنیم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، مجید جلالی در نشست خبری پیش بازی تیمش برابر استقلال در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: هر چقدر خوب بازی کنیم و نتیجه نگیریم، کسی ما را نمی‌بیند. مقابل استقلال می خواهیم هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: باید برای شکست دادن تیم بزرگ استقلال با تمرکز بازی کنیم تا به نتیجه برسیم و بازیکنان باید تمرکز زیادی داشته باشند. 

وی در مورد اینکه مقابل استقلال جوان شده دفاعی بازی خواهید کرد یا تهاجمی، گفت: من باید صحبت‌هایم را ترمیم کنم و من در کنار نیمکت‌های زیادی بازی‌های زیادی انجام داده‌ام. قطعا در کنار یک فوتبال خوب می‌خواهیم نتیجه خوب هم بگیریم و برای این کار می‌کنیم. آنچه که ما مقابل تراکتورسازی هفته قبل ارائه کردیم، اعتماد به نفس و امیدواری‌مان را بالا برد.

سرمربی پیکان در مورد اینکه این تیم از سه بازی فقط یک امتیاز گرفته، گفت: اگر همین سه بازی را با شروع فصل قیاس کنید، می‌بینید که ما در ابتدای فصل از این سه بازی فقط دو امتیاز گرفته بودیم و اکنون یک امتیاز اما با این تفاوت که در نیم‌فصل اول مقابل تراکتورسازی بدترین بازی‌مان را انجام دادیم و در بازی برگشت مقابل همان تراکتورسازی بهترین بازی‌مان را کردیم. تیم ما صاحب یک شخصیت جدیدی شده است. شاید الان نتوانستیم نتیجه بگیریم که باید استراتژی بازی‌مان را تغییر بدهیم و با احتیاط بیشتری بازی کنیم اما با توجه به اینکه با شخصیت و اعتماد به نفسی که تیم‌مان گرفته، قطعا در نتیجه گیری بهتر عمل خواهیم کرد.

جلالی در مورد شایعه حضور منشاء در پرسپولیس گفت: اگر اشتباه نکنم سه هفته از نقل و انتقالات می‌گذرد و در تمام این مدت و حتی پیش از آن ما فقط صحبت‌هایی را شنیده‌ایم که این صحبت‌ها در بازیکن و تیم ما تأثیر مخرب دارد. در حالیکه این باشگاه هیچ اقدامی برای جذب منشاء انجام نداده است. ما هیچ اقدامی از این باشگاه ندیده‌ایم. فقط در فضای مجازی به ما بد و بیراه گفته شده که چرا این بازیکن را به ما نداده‌اید. شاید اگر باشگاه اقدام هم بکند ما محترمانه پاسخ منفی بدهیم اما اقدامی در این رابطه نشده است. سعی می‌کنم ظرف امروز و فردا پرونده موضوع منشاء بسته شود. ما وقتی درخواستی از پرسپولیس نداریم در موردش هم صحبت نمی‌کنیم.

وی در مورد شایعه پیشنهاد 900 هزار دلاری یک باشگاه به منشاء گفت: بله باشگاهی بوده که 300 هزار دلار برای یک نیم‌فصل و 600 هزار دلار برای فصل بعد به او پیشنهاد داده است. البته ما اینها را شنیده‌ایم. فضا فضای شنیده‌هاست.

جلالی در مورد اینکه مدیر برنامه‌های منشاء مدام در باشگاه پرسپولیس حاضر می‌شود، گفت: مدیر برنامه‌هایش به من می‌گوید از این موضوع بی‌اطلاع هستم و به من چیز دیگری می‌گوید.

وی در مورد مصدوم و محروم تیمش مقابل استقلال گفت: هیچ مصدوم و محرومی نداریم.

سرمربی پیکان در مورد علت جدایی آرش برهانی گفت: جدایی برهانی دلیلش فنی بود. آرش در دو بازی اول فصل آسیب دید و سپس از آمادگی خارج شد. پس از آن تمریناتش را شروع کرد و وزن کم کرد و دوباره آسیب دید. این مسائل باعث شد که نیم فصل را از دست بدهد. آرش دوست داشت بازی کند و ترجیح داد که از پیکان جدا شود و من هم موافقتم را با این مسئله اعلام کردم

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان