۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین روحیه انقلابی امام خمینی(ره) باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد
کد خبر: ۲۲۷۶۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۷ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام ناطق نوری در قزوین:

روحیه انقلابی امام خمینی(ره) باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد

حجت الاسلام ناطق نوری در قزوین عنوان کرد: روحیه انقلابی امام خمینی را باید مورد بررسی و توجه قرار داد و مسئولان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند که چطور ایشان در مقابل قدرت‌های برتر ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

روحیه انقلابی امام خمینی(ره) باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، جلسه شورای اداری استان قزوین ظهر امروز(پنج شنبه ) 7بهمن ماه با حضور حجت الاسلام ناطق نوری ریاست محترم دفتر بازرسی نهاد مقام معظم رهبری، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، همتی استاندار قزوین و مسئولان استانی  در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد.

حجت الاسلام ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در جلسه شورای اداری استان قزوین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی(ره) تمام کارها و اقداماتی که انجام دادند و هر قدمی که برمی‌داشتند برای رضای خدا بود.

وی با اشاره به روحیه انقلابی امام خمینی(ره) بیان کرد: روحیه انقلابی امام خمینی(ره) را باید مورد بررسی قرار داد و مسئولان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند که چطور ایشان در مقابل قدرت‌های جهان ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: انقلاب اسلامی نشان دهنده این است که اگر دل‌ها و قلب‌ها مردم با یگدیگر یکپارچه و متحد شوند و برای خدا قیام کنند به پیروزی خواهند رسید.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان