۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۳۰۰ نقطه در استان به شبکه دولت الکترونیک متصل شده است
کد خبر: ۲۲۷۶۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۷ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین:

۳۰۰ نقطه در استان به شبکه دولت الکترونیک متصل شده است

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه در دولت الکترونیک کسب و کار مردم رونق می‌گیرد، عنوان کرد: هم اکنون در ۳۰۰ نقطه در دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و عمومی شبکه دولت متصل است و امادگی داریم حتی دهداری‌ها به این شبکه متصل شوند.

۳۰۰ نقطه در استان به شبکه دولت الکترونیک متصل شده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری قزوین پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین تشکیل شد، با اشاره به نزدیکی ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر آینه تمام نمای انقلاب است، دولتمردان خدمات دولت و نظام را در این ایام به مردم ارائه دهند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: در ایام دهه مبارک فجر مناسبت‌ها و مراسمات مردمی برگزار شود تا شاهد حضور پر شور مردم در این مراسمات باشیم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: افزایش امیدواری، نشاط و اعتماد اجتماعی، شفافیت و پاسخگویی به صورت ویژه در این ایام مورد تاکید مقام ارشد استان است، تبیین گفتمان دولت مبنی بر ایجاد امید و خدمات بیشتر از مدیران ارشد استان مورد درخواست است.

حبیبی افزود: استفاده از ظرفیت ثمن‌ها و نهادهای مردمی در برنامه‌ها و مناسبت‌ها ضرورت دارد و انعکاس خدمات دولت و انتشار عملکرد ۴ ساله دولت مورد تاکید است.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به توسعه دولت الکترونیک تصریح کرد: در دولت الکترونیک شاهد کاهش هزینه مردم، سرعت عمل در کارها، کاهش آلودگی، کاهش مصرف سوخت و در نهایت شاهد رضایتمندی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در دولت الکترونیک کسب و کار مردم رونق می‌گیرد، عنوان کرد: هم اکنون در ۳۰۰ نقطه در دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و عمومی شبکه دولت متصل است و امادگی داریم حتی دهداری‌ها به این شبکه متصل شوند.

این مسئول اعلام کرد: استان قزوین به عنوان پایلوت اجرای داده‌های مکانی شناخته شده است که تا کنون پیشرفت خوبی داشته و با همکاری دستگاه‌های اجرایی این امر سریعتر به نتیجه خواهد رسید.

حبیبی با اشاره به دفاتر پیشحوان دولت شهری و روستایی ابراز کرد: در حال حاضر ۹۰ عنوان خدمات توسط دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی به مردم ارائه می‌شود در صورتی که بیش از ۲۲۰ عنوان خدمات قابل ارائه است.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی خدماتی که قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان است را شناسایی کنند و به این دفاتر و دفاتر فناوری اطلاعات واگذار کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در ادامه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند تمام خدمات تصدی گری را به دفاتر خدمات پیشخوان دولت و مراکز ICT روستایی ارجاع دهند.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی امنیت شبکه ادارات خود را ارتقا دهند و در این امر هماهنگی‌های لازم را با گارکروه الکترونیک دولت انجام دهند تا هرچه سریعتر به نتیجه برسند.
انتهای پیام/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان