۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ثبت‌نام تحصیلی دانشجویان تحت پوشش بهزیستی آغاز شد
کد خبر: ۲۲۷۵۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۶ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

ثبت‌نام تحصیلی دانشجویان تحت پوشش بهزیستی آغاز شد

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ثبت‌نام شهریه تحصیلی دانشجویان تحت حمایت بهزیستی از اول بهمن آغاز شده است و تا دهم اسفند ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام تحصیلی دانشجویان تحت پوشش بهزیستی آغاز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین صبح امروز در جلسه این اداره کل از آغاز ثبت‌نام شهریه تحصیلی دانشجویان تحت حمایت این سازمان خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان تا دهم اسفند ماه فرصت دارند با ورود به سامانه دانشجویی اطلاعات خود را جهت دریافت شهریه ترم بهمن ماه ثبت نمایند.

وی افزود: دانشجویان تحت پوشش بهزیستی که متقاضی دریافت شهریه کمک تحصیلی هستند، باید هر ترم اطلاعات خود را در سامانهstudent.behzisti.ir ثبت کنند چراکه در صورت عدم ثبت اطلاعات تا پایان مهلت ثبت نام، شهریه به دانشجو تعلق نخواهد گرفت.

وارثی خاطرنشان کرد: پرداخت کمک هزینه دانشجویی، یکی از اقداماتی است که توسط سازمان بهزیستی جهت حمایت از تحصیل معلولان و مددجویان و ارتقاء سطح علمی آنها انجام می‌شود و هدف از این برنامه تسهیل دستیابی خدمت گیرندگان به آموزش‌های عالی در بخش دولتی و غیردولتی است.

وی تصریح کرد: بهزیستی شهریه دانشجویان تحت پوشش خود را که در دانشگاه‌های غیرانتفاعی، دانشگاه آزاد، شبانه یا پیام نور تحصیل می‌کنند را پرداخت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: دانشجویان تحت پوشش در تمام مقطع تحصیلی در هر ترم می‌توانند تا سقف 40 میلیون ریال از کمک هزینه تحصیلی بهزیستی استان بهره‌مند شوند.

وی در ادامه افزود: 80 درصد شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد توسط بهزیستی استان پرداخت می‌شود و دانشجویان این دانشگاه از تخفیف 20 درصد باقی مانده شهریه توسط دانشگاه بهره‌مند خواهند شد همچنین حدود 80 درصد شهریه دانشجویان سایر دانشگاه‌ها توسط سازمان بهزیستی پرداخت و مابقی شهریه توسط دانشجو تامین خواهد شد.
 
419 دانشجو از حمایت تحصیلی بهزیستی استان بهره‌مند شدند
وارثی زمان ورد دانشجویان به سامانه دانشجویی را در نیمسال دوم سال 1395 را اول بهمن ماه تا 10 اسفند اعلام کرد.

وی در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه دانشجویی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید با شناسه کد ملی و رمز سه رقم آخر کد ملی به سامانه دانشجویی به آدرسstudent.behzisti.ir مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند و اصل مدارک را نیز تحویل کارشناس امور دانشجویی شهرستان مربوطه تحویل نمایند.

این مسئول در پایان گفت: در نیمسال گذشته تعداد 419 دانشجو از حمایت تحصیلی بهزیستی استان بهره‌مند شدند که از این تعداد 163 دانشجو در دانشگاه آزاد و 256 دانشجو در دانشگاه پیام نور، شبانه و غیر انتفاعی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان