۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین کلمه "نمی‌توانیم" در صحبت‌های پسرم نبود
کد خبر: ۲۲۷۵۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۶ ساعت: ۱۲:۳۶ ↗ لینک کوتاه

پدر شهید "امیر اسداللهی":

کلمه "نمی‌توانیم" در صحبت‌های پسرم نبود

پدر شهید "امیر اسداللهی" با اشاره به ویژگی‌های فرزندش گفت: کلمه «نمی‌توانیم» در کلمات شهید نبود و همیشه در اجرای کارهایی که از نگاه دیگران نشدنی بود، پیشتاز بوده و آنها را اجرایی می‌کرد.

کلمه "نمی‌توانیم" در صحبت‌های پسرم نبود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از والدین شهدا حسین فرمانی و امیر اسداللهی دیدار کردند.

درس‌گیری آحاد جامعه از سیره شهدا ضروری است
نماینده ولی‌فقیه در استان در این دیدار با بیان اینکه شهدا معلم آیات الهی برای مردم هستند، اظهار کرد: آحاد جامعه با درس‌گیری و الگوبرداری از سیره و سلوک شهیدان می‌توانند در زندگی موفق باشند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری خاطرات والدین شهدا ضروری است، افزود: این خاطرات باید ثبت و ضبط شود تا نسل امروز و آینده با سیره شهدا و رشادت‌های آنها در هشت دفاع مقدس آشنا شوند.

عابدینی خاطرنشان کرد: والدین شهدا در شهادت فرزندان عزیزشان صبوری کردند که اجر آنها نزد خداوند محفوظ است.

در ادامه این دیدارها، حقایق‌پور با اشاره به اینکه طرح خاطره‌نگاری با هدف جمع‌آوری خاطرات والدین شهدا اجرا می‌شود، گفت: در این طرح، پدران و مادران شهیدان هر آنچه از سیره و خاطرات فرزندانشان را در ذهن دارند، بازگو می‌کنند.

وی افزود: خاطرات والدین شهدا ثبت و ضبط می‌شود تا در آینده برای تولیدات فرهنگی و هنری از آنها بهره‌گیری شود تا هیچ‌گاه رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنها در نظام به فراموشی سپرده نشود.

حقایق‌پور عنوان کرد: قزوین در کشور اولین استانی است که توانسته درصد بالایی از خاطرات والدین شهدا را با استانداردهای امروز، تصویربرداری و جمع‌آوری کند، تحقق این مهم موفقیت بزرگی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به شمار می‌آید.

پسرم داوطلبانه برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها رفت
در دیدارها، فتح‌اله فرمانی، پدر شهید حسین فرمانی گفت: پسرم داوطلبانه برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها رفت تا بتواند با شکست دادن دشمنان در پایداری انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشد.

فرمانی به ویژگی‌های پسر شهیدش اشاره کرد و افزود: پسرم همیشه به حرف‌هایم گوش می‌کرد و تلاش می‌کرد تا کاری نکند که موجب نارضایتی بنده شود.

این پدر شهید ادامه داد: پسرم اهل ایمان و با تقوا بوده، در نگاه به نامحرم از خود مراقبت و از شوخی کردن غیرضروری نیز پرهیز می‌کرد.

در این دیدارها، مختار اسداللهی پدر شهید امیر اسداللهی با اشاره به ویژگی‌های فرزندش گفت: کلمه «نمی‌توانیم» در کلمات شهید نبود و همیشه در اجرای کارهایی که از نگاه دیگران نشدنی بود، پیشتاز بوده و آنها را اجرایی می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه فرزندم از ریا و تعریف کردن از خود دوری می‌کرد، افزود: تا لحظه شهادت از جایگاه و موقعیت ایشان مطلع نبودیم و بعد از شهادت فهمیدیم که فرزندم فرمانده اطلاعات عملیات بوده است.

اسداللهی در پایان گفت: فرزندم همیشه وقتی به مرخصی می‌آمد روزه می‌گرفت، به پسرم گفتم چرا این همه روزه می‌گیری، پاسخ داد هر شهیدی که به شهادت می‌رسد و وصیت‌نامه‌اش قرائت می‌شود، هر یک از رزمندگان از جمله بنده متعهد می‌شویم چند روز برای شهید روزه بگیریم.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان