۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین عامل قاچاق لوازم خانگی در قزوین دستگیر شد
کد خبر: ۲۲۷۳۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۵ ساعت: ۱۲:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان:

عامل قاچاق لوازم خانگی در قزوین دستگیر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان عنوان کرد: عامل قاچاق لوازم خانگی در قزوین به اتهام قاچاق ۱۴ کارتن انواع لوازم خانگی دستگیر شد.

عامل قاچاق لوازم خانگی در قزوین دستگیر شد
محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  از محكوميت عامل قاچاق لوازم خانگی در این استان خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در ادامه افزود: با دریافت گزارش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین در حین گشت زنی با مشکوک شدن به یک خودروی عبوري پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی 14 کارتن انواع لوازم خانگی قاچاق را كشف کردند.

وی ادامه افزود: با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

این مسئول اذعان کرد: شعبه هفتم با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت000 000 54ريال ( پنجاه و چهار ميليون ريال ) جريمه نقدي جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

تعزیر عامل قاچاق پارچه در تعزیرات حکومتی قزوین
احمدی همچنین از محكوميت عامل قاچاق پارچه در این استان خبر داد.

وی در ادامه افزود: با دریافت گزارش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودروی عبوري پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی كه در مجموع بیش از30طاقه انواع پارچه كشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: سپس پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

وی اذعان کرد: شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به به پرداخت 000 000 225 ريال (دويست و بيست و پنج ميليون ريال ) جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان