۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گزارش سوئدی‌ها در مورد مهاجمان اروپایی تیم ملی ایران
کد خبر: ۲۲۷۳۳۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

گزارش سوئدی‌ها در مورد مهاجمان اروپایی تیم ملی ایران

بنابه نوشته یک سایت اروپایی، عمده گلزنان کنونی تیم ملی فوتبال ایران شامل ستارگانی می‌شوند که هم اکنون در اروپا بازی می‌کنند.

گزارش سوئدی‌ها در مورد مهاجمان اروپایی تیم ملی ایران

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، سایت سونسکا سوئد بعد از درخشش هفته جاری رضا قوچان‌نژاد گزارشی مفصل در مورد وی و دیگر مهاجمان تیم ملی منتشر کرد.

این رسانه مجازی ابتدا به ذکر مشخصاتی از تیم هیرنفین که در آن قوچان نژاد توپ می‌زند، پرداخت و اعلام کرد در خط آتش آن، سام لارسون و آربر زنلی در کنار مهاجم ملی‌پوش 29 ساله ایرانی توپ می‌زنند.

این سایت سپس ادامه داد گوچی سال‌ها قبل همراه با خانواده‌اش به هلند مهاجرت کرد. هدف از این سفر بحث تحصیلات بود. او که استعداد فوتبال داشت در تیم‌های دانش‌آموزی و آکادمی بازی کرد و سپس توسط مارک اورمارس، بازیکن بزرگ پیشین هلند، کشف و شناسایی شد. در فوتبال هلند گوچی موفقیت کسب کرد تا جایی که اکنون با 12 گل زده در جدول گلزنان این لیگ حاضر است.در تیم ملی ایران نیز وی توانست 17 گل در 33 بازی بزند که یکی از این گل‌ها، تک گل ایران در جام جهانی 2014 برزیل یعنی بازی با بوسنی‌وهرزگوین بود.

سایت سوئدی سپس ادامه داد کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران این استعداد را در فوتبال هلند شناسایی کرد و برای تیم ملی برگزید.این مربی همین کار را در قبال اشکان دژاگه نیز انجام داد.بعد از این دو بازیکن بود که گلزنانی همچون کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش حضور خویش را در تیم ملی اعلام کردند.

در ادامه از سوی این سایت عنوان شد عمده مهاجمان کنونی تیم ایران در فوتبال اروپا سرگرم بازی هستند.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان