۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته در قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۲۷۳۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۵ ساعت: ۱۰:۵۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی؛

دهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته در قزوین افتتاح شد

دهمین نمایشگاه دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع لبنی و صنایع وابسته با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در قزوین افتتاح شد.

دهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته در قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، نمایشگاه دام و طیور استان قزوین شب گذشته(دوشنبه) با حضور دکتر حسن رکنی معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، مهندس علی‌اکبر متقی‌فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از ۵۵ مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، گلستان، البرز و مازندران در فضایی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع آخرین دستاوردهای بخش دام و طیور را به نمایش گذاشتند.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات مرغداری‌ها و دامداری‌ها ازجمله وسایل توزین خوراک دام و طیور، دستگاه‌های شیر دوشی، تجهیزات پاستوریزه کردن شیر، فیدرهای خوراک دام، پنکه‌های سقفی غول پیکر، دستگاه جمع‌آوری کود در خلا، کود خشک کن، تولید نهاده‌های ژنتیک، باسکول دیجیتال، نهاده‌های کشاورزی در معرض دید کشاورزان، مرغداران و دامداران قرار گرفته است.

همچنین تولیدکننده‌های مکمل‌های غذایی دام و طیور، آبزیان، انواع کنسانتره، دی‌کلسیم فسفات، فراورده‌های خود را در معرض دید شهروندان قرار داده‌اند.

حسن رکنی معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته استان قزوین گفت: آشنایی مردم با دستاوردهای جدید در حوزه کشاورزی از جمله مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه‌های دام و طیور بوده که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: خوشبختانه شرایط اقلیمی کشور برای فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری مناسب بوده و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید از این ظرفیت استفاده بهینه صورت گیرد.

علی اکبر متقی‌فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم در خصوص مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه دام و طیور در قزوین گفت: این رویداد اقتصادی می‎تواند به ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، دریافت سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانال‌های توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، بازاریابی و ورود به بازارهای جدید کمک کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه بخش خصوصی توانمند و تولیدکنندگان شاخص استان هم حضور دارند و به ارتقاء کیفی این نمایشگاه افزوده‌اند.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته تا هفتم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین واقع در جنب صدا و سیما برپاست و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از آن دیدن کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان