۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آیین گلبانگ انقلاب در کلیه مدارس استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۲۷۳۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۵ ساعت: ۱۰:۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

آیین گلبانگ انقلاب در کلیه مدارس استان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آیین گلبانگ انقلاب به مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) در کلیه مدارس استان برگزار می‌شود.

آیین گلبانگ انقلاب در کلیه مدارس استان برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(سه‌شنبه) در جلسه این اداره‌کل با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و استمرار آن مرهون مجاهدت و هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و نیز حضور پرشور ملت ایران در همه زمینه‌ها بوده است.

وی افزود: آموزش و پرروش استان قزوین نیز با تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه‌هایی را در گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب برگزار خواهد کرد و در این راستا مشارکت فعال فرهنگیان و دانش‌آموزان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر عید انقلاب اسلامی نقش بسزایی خواهد داشت که همه ساله این دو کمیته فعالیت خود را به انجام رسانده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در آستانه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دستورالعمل اجرایی برنامه‌ها و فعالیت‌های سی و هشمین فجر انقلاب اسلامی به مدارس و مناطق استان ابلاغ شده است و انتظار می‌رود تا در مدارس و مناطق به نحوه شایسته به این موضوع پرداخته شود.

قاسمی تصریح کرد: در اجرای باشکوه تر برنامه‌های آئین عید انقلاب، مشارکت، هم‌اندیشی و همبستگی همگان براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید مدنظر است.

وی اضافه کرد: تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، هویت و پیروزی انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت، افزایش همبستگی و انسجام ملی و وحدت اسلامی، آگاه سازی عمومی به خصوص دانش‌آموزان نسبت به اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و تقویت روحیه خودباوری، امید و افتخار نسبت به موقعیت کنونی انقلاب اسلامی و آینده آن از جمله اهداف گرامیداشت دهه فجر انقلاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌های سیاسی دانش‌آموزی، آذین بندی ادارات و مدارس، پخش سرودهای انقلاب و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، برگزاری نشست‌های تبیین اعتدال، اخلاق و قانون گرایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف و حضور در نمازجمعه و راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب می‌باشد.

قاسمی در ادامه گفت: آیین گلبانگ انقلاب به مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) در ساعت 9:33 صبح روز سه شنبه 12 بهمن ماه در کلیه مدارس استان برگزار می‌شود و بانگ تکبیر " ا... اکبر" با مشارکت حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان