۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آموزش ۵۲ هزار دانش‌آموز قزوینی در طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: ۲۲۷۲۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۵ ساعت: ۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

معاون سلامت آموزش و پرورش استان خبر داد:

آموزش ۵۲ هزار دانش‌آموز قزوینی در طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین از آموزش ۵۲ هزار و ۴۶۰ دانش‌آموز استان در طرح ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

آموزش ۵۲ هزار دانش‌آموز قزوینی در طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه ضیاءآباد در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد با حضور صادقی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، رحمانی رئیس آموزش و پرورش منطقه ضیاءآباد، اعضاء شورا و معتمدین محل صبح امروز در کانون اباصالح المهدی ضیاءآباد برگزار شد.

عین اله صادقی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد و آسیب‌هایی که دانش‌آموزان در منطقه و استان با آن روبرو هستند، مطالبی بیان کرد.

وی افزود: در طرح تقسیم کار ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تعداد 52 هزار و 460 نفر از دانش‌آموزان استان در مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه آموزش می‌بینند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در طرح توانمندسازی روانی اجتماعی، 12000 دانش‌آموز دوره دوم متوسطه و 24000 اولیاء و نیز 804 نفر از کارکنان در سطح استان آموزش خواهند دید.

صادقی در پایان گفت: با اجرای طرح‌های فوق و سایر طرح‌ها درحوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امیدواریم که بتوانیم گام مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه و استان برداریم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان