۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تیم طرح و توسعه الوند در حال سقوط است
کد خبر: ۲۲۷۲۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۴ ساعت: ۲۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در پی خرید امتیاز تیم لیگ برتری؛

تیم طرح و توسعه الوند در حال سقوط است

مصاحبه فریدون همتی، استاندار قزوین با یکی از خبرگزاری‌های داخل استانی جالب است. وعده خرید امتیاز لیگ برتری فوتبال در شرایطی که این استان توانایی تامین هزینه یک تیم لیگ برتری فوتسال را ندارد از عجایب روزگار است

تیم طرح و توسعه الوند در حال سقوط است
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛ خبر بسیار کوتاه و ساده بود؛ امتیاز تیم لیگ برتری میثاق تهران، به تیمی در قزوین واگذار شد. انتقال امتیازی که موجی از شادی و دل‌گرمی را میان فوتسالیست‌های این استان ایجاد کرد؛

استانی که همواره بازیکنان مطرحی به فوتسال کشورمان معرفی کرده است؛ اما روند مدیریت و برنامه‌ریزی برای این تیم از همان ابتدا نشانه‌های خوبی به بیرون منتقل نمی‌کرد. هرچند اخبار امیدوار کننده‌ای مبنی بر حمایت مسئولان استانی و شهری از گوشه و کنار به گوش می‌رسید، اما چه کسی است که سرنوشت تیم فوتبال پیکان در لیگ برتر فوتبال ایران را به یاد نداشته باشد.

تیمی که با حمایت سازمان تربیت‌بدنی وقت و برخی از مقامات سیاسی و ورزشی استان قزوین از تهران به قزوین منتقل شد و بعد از ۲ سال با کسب نتایج ضعیف و عدم حمایت مسئولان به لیگ یک سقوط کرد و دوباره به تهران بازگردانده شد.

حال قصه تیم فوتسال قزوینی‌ها کم و بیش شبیه پیکان است، تیمی که با هزاران وعده و وعید تشکیل شد. وعده‌هایی که بعد از گذشت هجده هفته از لیگ، هیچ‌گاه رنگ تحقق به خود ندیدند.

در این میان مصاحبه فریدون همتی، استاندار قزوین با یکی از خبرگزاری ‌های داخل استانی جالب است، وعده خرید امتیاز لیگ برتری فوتبال در شرایطی که این استان توانایی تامین هزینه یک تیم لیگ برتری فوتسال را ندارد از عجایب روزگار است.

جایی که هزینه یک تیم معمولی لیگ برتری فوتبال سالانه تقریبا ۲۰ میلیارد است و هزینه یک تیم لیگ برتری فوتسال در بهترین شرایط نزدیک به ۱.۵ میلیارد. سوالی که در این بین پیش می‌آید این است:

آقای استاندار چه زمانی به داشته‌های خودمان توجه خواهیم کرد؟ اگر قرار به داشتن یک تیم در لیگ برتر فوتبال است، چرا به تیم فوتبال کاسپین در لیگ دو توجه نمی‌کنید؟ اگر قرار به داشتن تیم در لیگ‌های برتر ورزش ایران است، چرا به تیم طرح و توسعه سبز الوند در لیگ برتر فوتسال توجه نمی‌کنید؟ چرا به تیم بسکتبال هفت الماس در لیگ برتر بسکتبال توجه نکردید؟ چرا به تیم فوتسال کشاورز قزوین در لیگ یک فوتسال که سال‌ها با بی‌پولی سر کرد و به لیگ دو سقوط کرد توجه نکردید؟

بازی‌های نمایشی مسئولان سیاسی برای خرید امتیاز در لیگ‌های برتر ورزشی کشور و عدم توجه به توانایی‌های داخلی استان‌ها چه زمانی تمام خواهد شد؟ آیا مسئولان قزوینی این بار در هدف‌گذاری خود اشتباه نکرده‌اند؟

به نظر می‌رسد نشانه‌گیری آقایان در تخصیص بودجه اشتباه بود و در حالی که تیم طرح و توسعه در لیگ فوتسال در آستانه سقوط قرار دارد، به دنبال خرید امتیاز تیم لیگ برتری برای فوتبال هستند!
انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان