۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سالانه ۳۰ ميليون تومان درآمد دارم/ مسئولان از کارآفرینان اقتصادمقاومتی حمایت کنند
کد خبر: ۲۲۷۱۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۴ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

بانوي كارآفرين قزوينی:

سالانه ۳۰ ميليون تومان درآمد دارم/ مسئولان از کارآفرینان اقتصادمقاومتی حمایت کنند

بانوي كارآفرين قزوينی عنوان کرد: با فراهم كردن شرايط لازم مي‌توانيم از ظرفيت‌هاي خوب بانوان به ويژه در بخش هنر دستي بهره لازم را برد و منبع درآمدي را براي بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست ايجاد كرد.

سالانه ۳۰ ميليون تومان درآمد دارم/ مسئولان از کارآفرینان اقتصادمقاومتی حمایت کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آمنه سيفي بانوي كار آفرين قزويني در بخش دوخت كيف‌هاي چرمي در منطقه با وجود همه مشكلات، توانسته كالاهايي در اين كارگاه توليد كند كه مورد توجه علاقه مندان قرار گيرد.

آمنه سيفي بانوی کارآفرین قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ درباره شرایط کار یخود اظهار کرد: جرقه راه اندازي كارگاه توليدات چرم دست دوز زماني به ذهنم رسيد كه مغازه اي براي فروش كيف و كفش راه اندازي كرده بودم و فردي براي فروش كيف‌هاي خود به مغازه من مراجعه كرد. از آنجا كه خود نيز علاقه مند به كارهاي هنري بودم با گذراندن دوره‌هاي آموزشي مشغول به كار شدم.

وی در ادامه افزود: هم اکنون توليدات اين كارگاه كوچك در شهر تهران و قزوين به فروش مي‌رسد ضمن اينكه در كنار توليدات چرم به دختران و زنان علاقه مند به اين حرفه سنتي نيز آموزش مي‌دهم.

سود كم و كالاي با كيفيت رمز موفقيت در توليد است
این کارآفرین قزوینی درباره ميزان هزينه اوليه براي راه اندازي اين كارگاه گفت: با حدود يك ميليون تومان سرمايه اوليه فعاليت خود را شروع كردم و دهم اکنون با توجه به سفارش كار، من و خواهرم در خانه مشغول كار هستيم و سرمايه اوليه را به 27 ميليون تومان افزايش داده ايم.

وي گفت: با همين كارگاه كوچك سالانه بطور ميانگين حدود 30 ميليون تومان درآمد دارم كه قصد دارم توليدات اين كارگاه را به نام خود به عنوان يك برند به ثبت برسانم.

سیفی با اشاره به دريافت تسهيلات اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي استان قزوين افزود: هزينه‌هاي لازم براي فعاليت در اين زمينه زياد است كه به عنوان يك اثر هنري دستي، مشتريان خاص خود را دارد و بايد در زمينه بازاريابي نيز تلاش فراواني صورت گيرد.

وی تصريح كرد: هرچند براي توليد مشتريان خاص خود را داريم اما با حمايت و پشتيباني مسئولان و با حضور در نمايشگاه‌ها در جهت افرايش فروش توليد گام برمي‌داريم.

این کارآفرین با اشاره به توليدات اين كارگاه گفت: هم اکنون انواع محصولات چرمي دست دوز شامل كيف، كمربند، كوله و دستبند با كيفيت بالا در اين كارگاه توليد مي‌شود و با توجه به سود كم و كيفيت، محصولات اين كارگاه توسط قشرهاي مختلف مردم خريداري مي‌شود.

به گفته وي، سود كم كيفيت بالاي كالاهاي توليدي چرم‌هاي دست دوز در اين كارگاه كوچك عامل موفقيت در اين سال‌ها بوده است.

اين بانوي كارآفرين قزويني در خصوص برنامه‌هاي آينده اين كارگاه گفت: برنامه ريزي براي توسعه كارگاه و تنوع توليدات از اولويت‌هاي كاري آينده است و در نظر دارم با تهيه چرخ‌هاي صنعتي بتوانم با در نظر گرفتن سليقه مشتريان توليدات را به روز كنيم.

وي خواستار توجه بيشتر مسئولان در حمايت بيش از کارآفرینان حوزه اقتصاد مقاومتي شد و گفت: با فراهم كردن شرايط لازم مي‌توانيم از ظرفيت‌هاي خوب بانوان به ويژه در بخش هنر دستي بهره لازم را برد و منبع درآمدي را براي بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست ايجاد كرد. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان