۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین لغو بازی دوستانه ایران و عراق به خاطر وضعیت کی‌روش!
کد خبر: ۲۲۷۱۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۴ ساعت: ۱۱:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد

لغو بازی دوستانه ایران و عراق به خاطر وضعیت کی‌روش!

مسئول فدراسیون فوتبال عراق اظهار کرد ایرانی‌ها به خاطر وضعیت نامشخص سرمربی تیم ملی فوتبال کشورشان دیدار دوستانه در اواخر اسفند را لغو کردند.

لغو بازی دوستانه ایران و عراق به خاطر وضعیت کی‌روش!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مسئول فدراسیون فوتبال عراق اظهار کرد ایرانی‌ها به خاطر وضعیت نامشخص سرمربی تیم ملی فوتبال کشورشان دیدار دوستانه در اواخر اسفند را لغو کردند.

 مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد سران فوتبال ایران از لغو دیدار دوستانه با این کشور به صورت رسمی عذرخواهی کرده است.

محمد خلف گفت‌: پیشتر قرار بود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و عراق  در ۲۸ اسفند ماه در تهران بازی دوستانه‌ای را برگزار کنند اما به دلیل نامشخص بودن وضعیت کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران فدراسیون فوتبال این کشور در نامه رسمی عذرخواهی خودش را از فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد.

او در ادامه گفت‌: دو بازی حساس برابر استرالیا و عربستان در انتخابی جام جهانی خواهیم داشت و قصد داریم بازی دوستانه خوبی داشته باشیم. برای کشورهای مختلفی از جمله ازبکستان، بحرین و سوریه، درخواست بازی دوستانه داریم اما هنوز آنها جوابی به ما ندادند.

پیش‌تر دیدار دوستانه ایران و مراکش نیز در امارات لغو شده بود. ملی‌پوشان ایران بعد از پایان دوره رفت انتخابی جام جهانی در یافتن بازی دوستانه موفق نبوده است.

انتهای پیام/1404

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان