۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عرضه میوه مرغوب در شب عید اولویت ستاد تنظیم بازار است
کد خبر: ۲۲۷۰۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۴ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار:

عرضه میوه مرغوب در شب عید اولویت ستاد تنظیم بازار است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: عرضه و توزیع میوه مرغوب با قیمت مناسب مهم‌ترین اولویت ستاد تنظیم بازار استان است.

عرضه میوه مرغوب در شب عید اولویت ستاد تنظیم بازار است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین شب گذشته در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: میوه و گوشت مورد نیاز شب عید شهروندان به اندازه کافی پیش بینی، تامین و ذخیره سازی شده و از این بابت مردم هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت توزیع گوشت قرمز در استان افزود: هم‌اکنون ۵۰ درصد گوشت قرمز و سفید تولیدی در استان مازاد بر مصرف است که به سایر استان‌ها ارسال می‌شود و به نوعی قزوین در خصوص تامین بخشی از مواد غذایی و پروتئینی می‌تواند به‌عنوان استان معین باشد.

حبیبی اضافه کرد: عرضه به موقع گوشت گرم مانع از افزایش قیمت گوشت قرمز خواهد شد بنابراین آمادگی کامل برای توزیع گوشت قرمز گرم توسط دستگاه‌های ذیربط در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در خصوص تولید تخم‌مرغ نیز به اندازه مصرف شهروندان استان تامین می‌شود و ۸۰ درصد نیز به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

این مسئول بر لزوم اهمیت تشدید نظارت دستگاه‌های ذیربط بر روند تامین، توزیع و قیمت کالاهای مصرفی در ایام پایانی سال و فراهم کردن آرامش خاطر و رضایت مردم تاکید کرد.

حبیبی یادآور شد: تعاون روستایی استان باید نسبت به تامین میوه مورد نیاز شب عید بر اساس نیاز استان اقدام کند.

وی از اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان نیز خواست تا تدابیر و نظارت لازم را برای تامین گوشت قرمز و سفید شهروندان در شب عید داشته باشد. 

حبیبی در خصوص نحوه توزیع میوه شب عید گفت: فرمانداران متناسب با میزان توزیع سال گذشته و همچنین نیاز مردم نسبت به ارسال آمار میوه درخواستی به ستاد تنظیم بازار استان اقدام کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان